Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دیدارهای هفته سوم تا پنجم از دور رفت لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» روز دوشنبه - 13 آبان ماه با انجام 12 دیدار در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مبارزات هفته سوم تا پنجم از دور رفت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» یادواره شهید عبدالکریم کجبافی با حضور 9 تیم روز دوشنبه - 13 آبان ماه در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، پالایش نفت آبادان، صنعت مس کرمان، فرمانیه، کانون تکواندوکاران مهاجر و یزدان تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها هستند.
در نخستین دیدار از هفته سوم، لوازم خانگی کن رده دومی با باشگاه یزدان که در رده پنجم قرار دارد مبارزه می‌کند، در ادامه هوگوپوشان دانشگاه آزاد اسلامی که صدرنشین هستند برابر باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان صف آرایی می‌کند؛ سومین پیکار این هفته میان تیم‌های شهرداری ورامین و پاس قوامین پیگیری می‌شود و در آخرین دیدار نیز تیم کانون تکواندوکاران مهاجر برابر شرکت پالایش نفت آبادان قرار می گیرد. باشگاه فرمانیه در این هفته استراحت دارد.
اولین مبارزه هفته چهارم این مسابقات، میان تیم‌های لوازم خانگی کن و کانون تکواندوکاران مهاجر انجام می‌شود، سپس دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری ورامین که هر دو مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند به مصاف یکدیگر می‌روند. سومین مبارزه این هفته میان تیم‌های پاس قوامین و فرمانیه پیگیری می‌شود و در ادامه نیز هوگوپوشان صنعت مس کرمان با شرکت پالایش نفت آبادان دیدار می‌کنند. یزدان در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.
در اولین مبارزه از هفته پنجم، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و فرمانیه با یکدیگر مبارزه می‌کنند، سپس شهرداری ورامین با شرکت پالایش نفت آبادان دیدار خواهد کرد؛ در سومین پیکار این هفته، تکواندوکاران پاس قوامین برابر هوگوپوشان باشگاه یزدان صف آرایی می‌کنند و آخرین مبارزه نیز میان تیم های صنعت مس کرمان و کانون تکواندوکاران مهاجر پیگیری می‌شود. لوازم خانگی کن نیز با قرعه استراحت رو به رو است.
گفتنی است، در پایان رقابت‌های هفته دوم، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 6 امتیاز و تفاضل 12 صدرنشین جام خلیج فارس شد، لوازم خانگی کن با 6 امتیاز و تفاضل 10 جایگاه دومی را کسب کرد و پاس قوامین با 6 امتیاز و تفاضل 6 در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هوگوپوشان لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدرسی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنکور سراسری در ۱۱ حوزه استان بوشهر آغاز شده است که در مجموع ۱۶ هزار و ۲۴۲ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در دانشگاه خلیج فارس، در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۷۷۶ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی هزار و ۴۵۰ نفر، هنر ۲۴۳ نفر، علوم تجربی ۲ هزار و ۶۴۲ نفر و زبان‌های خارجی ۶۰۶ نفر رقابت می‌کنند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۱ حوزه آغاز شد.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا برگزار می‌شود.

۶۳ درصد داوطلبان خانم هستند

وی با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: در مجموع در بین کنکوری‌های امسال استان بوشهر، تعداد داوطلب ۶۳ درصد خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: در شهر بوشهر پنج هزار و ۷۱۷ نفر بیشترین داوطلب ثبت‌نام کرده هستند که در دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

مدرسی تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در خارگ ۶۱ نفر و تنگستان ۶۰۷ نفر اعلام و تصریح کرد: در حوزه امتحانی جم یک‌هزار و ۱۶۴ نفر، دشتستان ۳ هزار و ۵۶۲ داوطلب، دشتی یک‌هزار و ۲۶۶ نفر و دیر ۱۷۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر ادامه داد: در حوزه‌های امتحانی دیلم ۴۴۳ نفر، عسلویه ۳۷۵، کنگان ۹۷۶ و گناوه یک‌هزار ۲۹۵ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۶۰ درصد آقا و ۴۰ درصد خانم هستند.

کد خبر 6088477

دیگر خبرها

  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود