Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسولی گفت: دومین آزمون هماهنگ در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با حضور ۶۱۵ نفر برگزار شد.

«حسین رسولی» با اشاره به برگزاری دومین آزمون هماهنگ در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این آزمون با باحضور 615نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه ای سطح استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی افزود: این مرحله از آزمون همانند دوره ی پیشین در حوزه های مهارتی، صنعت ساختمان، صنایع دستی و قالی بافان در تاریخ 2 آبان ماه همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه 615 نفر در این آزمون شرکت داشتند، افزود: از این تعداد  479 نفر مرد و 136نفر زن بودند که در 44 حرفه آموزشی در 16حوزه آزمون حضور یافتند.

 

رسولی اضافه کرد: این افراد پس ازگذشت یک هفته با دریافت نمرات قبولی جهت حضور در آزمون های عملی به مراکز آموزشی معرفی خواهند شد.

 

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در صورت قبولی موفق به کسب گواهینامه مهارت خواهند شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت امام رضا ع پیاده روی اربعین سالروز شهادت امام رضا ع ماه صفر عزاداری امام رضا ع اربعین حسینی کانون های مساجد آزمون سراسری استان مرکزی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این جشنواره که در ۸ هزار مدرسه برگزار شد،   ۴۰۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان حضور داشتند.

عبدالله حبیبی افزود: از میان این دانش آموزان ۲۰۰ هزار نفر برای مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت که در سه شهرستان ایذه، شوش و امیدیه برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در جشنواره نخبگان قرآنی که امروز برگزار شد از مرحله‌ای   منطقه‌ای ۵۵۰ نفر از سراسر استان راه یافتند که از میان آنها ۱۷۴ نفر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌ها ۷۰ نفر انتخاب و در مسابقات کشوری قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول