Web Analytics Made Easy - Statcounter

کم‌فروشی در برخی از جایگاه‌های سوخت سال‌هاست که آفت این بخش است و اعتراض بسیاری از مردم را به همراه دارد؛ به‌تازگی هم با انتشار فیلمی در فضای مجازی، واکنش‌های زیادی را در برداشته است که البته شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آن را تایید نکرده است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بارها در واکنش به این انتقادها و شایعه‌ها اعلام کرده که شماره تلفن ۰۹۶۲۷ در سراسر کشور برای دریافت انتقادها فعال است و مردم می‌توانند درصورت شائبه کم‌فروشی بنزین، نام و نشانی جایگاه مربوطه و ساعت سوخت‌گیری را اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سامانه نظارتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران این امکان وجود دارد که موجودی بنزین مخازن جایگاه‌ها کنترل شود و حتی از طریق دوربین‌های مداربسته نصب شده در جایگاه‌های سوخت، می‌توان خطاهای احتمالی را کنترل کرد.

پیش از این هم بارها شایعه فروش هوا به جای بنزین در برخی جایگاه‌های سوخت مطرح بود و پاسخ شرکت فرآورده‌های نفتی کشور نیز این بود که "با توجه به کنترل دوره‌ای جایگاه‌ها از سوی مؤسسه استاندارد و شرکت یاد شده، امکان کم‌فروشی و فروش هوا به جای بنزین منتفی است".

اما به‌ تازگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای، شایعه‌ها در فضای مجازی را تکذیب و تاکید کرده که "هیچ گونه کم‌فروشی در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور گزارش نشده است".

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این اطلاعیه جدید تصریح کرده که "با توجه به کنترل و بازرسی مستمر جایگاه‌های عرضه و سوخت‌رسانی مطلوب در جایگاه‌ها، لازم است هموطنان از توجه به چنین شایعه‌هایی و انتشار آن جدا خودداری کنند".

البته نارضایتی از عملکرد نیروهای شاغل در جایگاه‌ها کم و بیش وجود دارد. به‌ویژه اینکه برخی شهروندان ازجمله بانوان گلایه دارند که کارگران جایگاه‌ها سرشان کلاه می‌گذارند و از اعتماد آنها سوءاستفاده می‌کنند. در این میان یک راه‌حل این است که این افراد برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، قبل از سوخت‌گیری دقت کنند که مانیتور نمایش وضعیت سوخت‌گیری صفر باشد و سپس نسبت به سوخت‌گیری اقدام کنند.

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید و دستورات ویژه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: در تلاش هستیم با اجرای یک برنامه زمانبندی دقیق پروژه تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران وجود پلاژی با امکانات مناسب را حق مسلم ساکنان جزیره خارگ می‌داند و در خصوص تسریع در فرایند اجرای پروژه دستورات ویژه ای صادر کرده است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی افزود: در پلاژهای شنا غریق نجات‌های باتجربه و توانا حاضر خواهند بود تا از بروز خطرات احتمالی غرق شدن جلوگیری نمایند موضوعی که موجب ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت ثبت لحظاتی آرامش‌بخش و لذت‌بخش خواهد شد.

احمدی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اجرای این پروژه در مدت زمان ۶ ماه و با بودجه‌ی قریب به ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

کد خبر 6097768

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی