Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرم ابوالمعالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  شعار "کودک، طبیعت، تئاتر" خوب و سنجیده انتخاب شده و احترام به طبیعت و اینکه فقط یک زمین داریم،  موضوع بسیار مهمی است که می‌توان با زبان تئاتر این موضوع را به کودکان آموزش دهیم.

کارگردان نمایش "پر" ادامه داد: تئاتر کودک و نوجوان باید موجب فکر و اندیشه برای بچه ها شود تا درباره خودشان و هویتشان سوال و فکر کنند و در هر رده سنی، از کودک و نوجوان تا خردسال باید ویژگی های مخاطب را شناخت و همسو با نیاز آن ها کاری تولید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه والدین تئاتر را برای تماشای کودکان و نوجوانان انتخاب می‌کنند، افزود: باید توجه کنیم هر بذری که در ذهن فرزندانمان می‌کاریم، بی تردید در آینده بر روی آنها تاثیر می‌گذارد.

ابوالمعالی درباره نمایش " پر" گفت: این نمایش درباره یک پَر است که به دنبال هویت اصلی خودش می‌گردد و بحران هویت را متناسب با شرایط و ویژگی های خردسال نشان می‌دهد.

نمایش "پر" از تهران در بخش مسابقه تئاتر خردسال بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می‌رود.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد با شعار "کودک، طبیعت، تئاتر" از ۱۶ تا ۲۱ آبان به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند