Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور عشایر کوهدشت با بیان اینکه ۴ پل در منطقه کوره‌دشت شمالی که بر اثر سیل فروردین تخریب شده‌ بود به‌صورت موقت تعمیر شد گفت: راه ارتباطی روستاهای عشایری این شهرستان بازسازی شود. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

امین هوشیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: راه ارتباطی 53 روستای عشایری منطقه کوره‌دشت شمالی در اثر سیل فروردین‌ماه قطع شده‌ بود که با تلاش عوامل راهداری این راه‌ها به‌صورت موقت بازگشایی شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پل روستای چالاب در قسمت جاده هومیان دارای هفت روستا و جمعیت 300 خانوار است که برقراری و بازسازی این راه احتیاج به باکس دارد و اداره کل راهداری لرستان قول همکاری 6 دستگاه باکس بتنی را داده‌ است.

خبری از اعتبارات برای بازسازی راه‌ها در مناطق سیل‌زده و کوهستانی گلستان نیستاختصاص 110 میلیاردتومان برای بازسازی راه‌های گلستان/54 نقطه در مناطق سیل‎زده ترمیم شد40 میلیارد تومان برای بازسازی راه‌های مناطق سیل‌زده پلدختر اختصاص یافت

رئیس اداره امور عشایر کوهدشت با بیان اینکه چهار پل در منطقه کوره‌دشت شمالی که بر اثر سیل فروردین تخریب شده‌ بود به‌صورت موقت تعمیر شده‌ است، عنوان کرد: در صورت بارندگی‌ها احتمال قطع راه خانوارهای عشایری در این منطقه وجود دارد.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن

بخشدار کن گفت: همزمان با شروع بارندگی شدید در شب گذشته راه ارتباطی پنج روستا در بخش کن مسدود شد که با حضور به موقع بخشداری، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای سنگان و کشار علیا و با همکاری عوامل شهرداری منطقه ۲۲ و با استفاده از امکانات و ماشین آلات روستایی، عملیات بازگشایی مسیر از ساعت ۲۴ لغایت ساعت ۵ صبح به طول انجامید.

به گزارش ایسنا، محمدنژاد در این مورد گفت: مسیر ارتباطی روستای کشار علیا با ریزش کوه و رسوبات در سه نقطه بطور کامل مسدود شده بود که با همکاری اداره راهداری مسیر بازگشایی شد.

وی افزود: در این عملیات که مسیر منتهی به روستاهای سنگان و در محل پل بزرگراه تهران_شمال بطور کامل مسدود شده بود با بکارگیری ماشین آلات و کمک و همیاری عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۲ مسیر تردد باز شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، در دیگر روستاهای بخش نیز با حضور دهیاران اقدامات پیشگیرانه انجام و از هر گونه مخاطره احتمالی جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد