Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:56:14 GMT

سیناصنعت ایذه برد پنجم را در خانه بدست آورد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۱۹۶۲

سیناصنعت ایذه برد پنجم را در خانه بدست آورد

به گزارش ایرنا، سیناصنعت ایذه که چهار دیدار قبلی خود در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را با برد پشت سر گذاشته بود امروز چهاشنبه در پنجمین دیدار خود در سالن تختی ایذه به مصاف رعد پدافند نوشهر رفت و در نهایت موفق شد میهمان خود را با نتیجه ۶ بر چهار از پیش رو برداشته و صدر جدول را برای خود حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است: ( اسامی کشتی‌گیران سیناصنعت در ابتدا آمده است). 

وزن ۵۵ کیلوگرم مصیب اکبری هشت - محمد حسین‌وند صفر
وزن ۶۰ کیلوگرم میلاد رضانژاد - رضا گران برنده با ضربه فنی حریف
وزن ۶۳ کیلوگرم امید احمدی چهار - محمد حاجی‌وند ۱۰
وزن ۶۷ کیلوگرم یوسف حسین‌وند هشت - محمد معصومی صفر
وزن ۷۲ کیلوگرم مالخاص آمویان هشت - مرتضی پور عیسی صفر
وزن ۷۷ کیلوگرم عابد بابکان صفر - پرهام قنبری هشت
وزن ۸۲ کیلوگرم عباس مهدی زاده ۹ - مهدی محمد زاده صفر
وزن ۸۷ کیلوگرم کیوان رضایی ۹ - محمد ابراهیمی صفر
وزن ۹۷ کیلوگرم محمد بیرانوند ۳ - مرتضی الغوصی ۲
وزن ۱۳۰ کیلوگرم پارسا نظری - امیرمحمد صادقی

عصر امروز در ادامه این رقابت‌ها از ساعت ۱۶ تیم‌های رعد پدافند نوشهر و آریو برزن بهبهان با هم رقابت می‌کنند و از ساعت ۱۸ سیناصنعت ایذه دیدار حساس خود مقابل دانشگاه آزاد خوزستان را برگزار خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی ایرنا لیگ کشتی آزاد و فرنگی ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان فردا در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که بیش از دو سال است که در خانه این تیم شکست نخورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نبرد سپاهان و پرسپولیس را به طور قطع می‌توان مهم‌ترین دیدار هر فصل فوتبال ایران پس از دربی تهران بر شمرد. دیدار تیم‌های پرطرفدار تهران و اصفهان که در بعضی از فصول در دو دهه اخیر از دربی تهران هم اهمیت بیشتری پیدا کرده است پر از ماجرا و داستان‌های متنوع است که لازمه هر جدال سنتی به شمار می‌رود.

در ۸۵ رویارویی دو تیم در همه رقابت‌ها از دهه ۴۰، سپاهان ۲۱ بار و پرسپولیس ۲۸ بار پیروز شده‌اند، ضمن اینکه ۳۶ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین تاکنون ۱۹۲ گل در بازی‌های دو تیم زده شده است که ۸۶ گل سهم سپاهان و ۱۰۶ گل سهم پرسپولیس بوده است.

دو تیم فردا در حالی برای چهل‌وششمین بار در رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم میروند که در ۴۵ تقابل قبلی لیگ برتری، سپاهان عملکرد بهتری داشته است و ۱۶ برد مقابل رقیب سنتی داشته است و در سوی مقابل پرسپولیس ۱۲ بار پیروز شده است. دو دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر با یک گل به سود سپاهان به پایان رسیده است.

همچنین دو تیم در مجموع ۴۱ بار در تهران به مصاف یکدیگر رفتهاند که ۱۹ برد برای پرسپولیس، هفت برد برای سپاهان و ۱۵ تساوی حاصل کار بوده است.

نکته جالب در مورد تقابل فردای دو تیم در ورزشگاه آزادی این است که سپاهان در پنج بازی گذشته به میزبانی پرسپولیس برابر این تیم شکست نخورده است. آخرین بار پرسپولیس با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در لیگ هفدهم موفق به شکست سپاهان در ورزشگاه آزادی شد، پیروزی که با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده رقم خورد. از آن بازی ۲۲۸۰ روز می‌گذرد و سپاهان در پنج دیداری که پس از آن شکست به میزبانی پرسپولیس برگزار کرده به سه برد و دو تساوی رسیده است.

آمار ویژه رویارویی‌های سپاهان و پرسپولیس

کد خبر 749298

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟