Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@01:10:25 GMT

ذوالنور: موافقت من با CFT کذب محض است

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۱۹۹۹

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این مطلب که پس از درج شروط پیشنهادی مرکز پژوهش‌های مجلس در لایحه دولت درباره پیوستن به CFT همه مخالفان از جمله من در کمیسیون امنیت ملی به این لایحه رای مثبت داده‌ایم، کذب محض است.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی اظهار نظر اخیر علیرضا رحیمی عضو این کمیسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در مطلبی که آن را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است، تصریح کرد: این مطلب که پس از درج شروط پیشنهادی مرکز پژوهش‌های مجلس در لایحه دولت درباره پیوستن به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم ـ. CFT ـ. همه مخالفان در کمیسیون امنیت ملی به این لایحه رای مثبت دادند کذب محض است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشروح مذاکرات کمیسیون از جمله اظهارات خودش در مخالفت با CFT موجود است، بیان کرد: این اکاذیب و اتهامات نمی‌تواند چهره کریه و محتوای دشمن پسند CFT را روتوش و زمینه بسته شدن بیشتر راه دور زدن تحریم‌ها را فراهم کند.

بر اساس این گزارش علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در مجلس اخیراً عنوان کرده بود: پس از درج شروط پیشنهادی مرکز پژوهش‌های مجلس به لایحه دولت، همه مخالفان از جمله آقای ذوالنوری در کمیسیون امنیت به CFT رای مثبت دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سعد حریری عبدالله قرداش مطرب کیهان کلهر خلیل آقایی ابوعزرائیل قیصر امین پور خانه پدری تابناک ذوالنور سی اف تی سعد حریری عبدالله قرداش مطرب کیهان کلهر خلیل آقایی ابوعزرائیل قیصر امین پور خانه پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب رفع شد، از ارسال مجدد این لایحه به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات‌ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

 

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳