Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:22:20 GMT

نقش مساجد در راستای تشویق نوجوانان به حضور در اجتماع

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۲۰۹۴

نقش مساجد در راستای تشویق نوجوانان به حضور در اجتماع

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی اصل حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در فرهنگسرای المهدی(ع) با بیان اینکه هشتم آبان ماه در تقویم ایران یادآور رشادت ها و دلاوری های قهرمانی ۱۳ ساله است، اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب در وصف این قهرمان از شهید محمدحسین فهمیده به عنوان رهبر خود نام برده است.

وی با اشاره به اینکه تمام نوجوانان و دانش آموزان ایران اسلامی در همه زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و غیره خود می توانند به نوعی حسین فهمیده باشند، ابراز داشت: لازم است نوجوانان و دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی حضور پرشور و گسترده داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه راوند کاشان ضمن توصیه به مربیان و معلمان برای مشارکت دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی تصریح کرد: وجود نهادها و موسسات فرهنگی همانند فرهنگسراها می تواند حضور نوجوانان را در مشارکت های اجتماعی فعال تر کند.

نقش مساجد در راستای تشویق نوجوانان به حضور  در اجتماع غیرقابل انکار است

وی همچنین نقش مساجد در راستای تشویق  نوجوانان به حضور در اجتماع غیرقابل انکار دانست و افزود: وجود برنامه های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی متناسب با نوجوانان و دانش اموزان و تاثیر این گونه برنامه ها می تواند نقش موثری در تربیت آن ها داشته باشد.

حجت الاسلام اصل حسینی با اشاره به برگزاری فوق برنامه های فرهنگی در مدارس اظهار داشت: حضور فعال دانش آموزان در این برنامه ها در مدارس می تواند زمینه ساز حضور فعال آن ها را در مشارکت های اجتماعی فراهم آورد.

شایان ذکر است ویژه برنامه روز نوجوان با حضور جمع کثیری از دانش آموزان منطقه راوند کاشان توسط فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

کد خبر 4758965

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه های فرهنگی روز نوجوان بسیج دانش آموزی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر ایلام بارش باران سانحه تصادف گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین مرز مهران مشهد شهادت امام رضا ع استانداری سمنان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ یک سالن ورزشی در انتهای بلوار طوبی شهرک یاغچیان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مرحله آرماتوربندی در حال احداث است که بزودی بتن ریزی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ احداث این سالن ورزشی را به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک‌های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری با عنوان سالن تنیس در شهرک یاغچیان خبر داد و تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده ورزش دوستان در ۲۶۵ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در خیابان نور به اجرا درآمده و در مرحله لاشه چینی برای اجرای فونداسیون است.

کد خبر 6096625

دیگر خبرها

  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی