Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: افرادی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از یک استان همجوار به قزوین را داشتند که در عوارضی آزاد راه کرج - قزوین به دام پلیس افتاد ند.

سردار حاجیان افزود: در بازرسی از سواری پراید ۱۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گفت: در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند.

*کشف مواد مخدر در جعبه‌های سوهان در آبیک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پی کسب خبر درباره فعالیت باند قاچاق مواد مخدر که در پوشش بسته‌های مواد خوراکی مواد مخدر را قاچاق می‌کنند موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند با هماهنگی قضائی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: با اقدامات فنی واطلاعاتی انجام شده یکی از اعضای باند دستگیر و در بازجوئی فنی ماموران مشخص شد مقادیری مواد مخدر از یک استان همجوار به استان قزوین منتقل خواهد شد.

سرهنگ خدایی اضافه کرد: در این زمینه ماموران پلیس مبارزه با مخدر استان و عوامل انتظامی شهرستان آبیک حین کنترل معابر در شهر آبیک، فردی را که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال مواد بود، شناسایی و دستگیر کردند.

او اضافه کرد: در بازرسی از وسایل همراه او، ۴ جعبه سوهان که ۸۰۰ گرم مواد مخدر را در آن جاسازی کرده بود، کشف شد.

سرهنگ خدایی عنوان کرد:در بازرسی از منزل متهم ۵۵ گرم سوخته تریاک، یک دستگاه وکیوم حرارتی و دستگاه بسته بندی پلاستیکی کشف شد.

او گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

*دستگیری سارق خودرو در بوئین زهرا

سرپرست فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درباره عبور یک دستگاه خودرو پراید دارای سابقه سرقت در محور اشتهارد –بوئین زهرا، بلافاصله ماموران انتظامی در محور ترانزیت مستقر شدند.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: ماموران انتظامی بخش رامند حین کنترل محورخودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

او اضافه کرد: در بررسی ماموران مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از شهر آستانه اشرفیه است که ماموران بلافاصله راننده و سرنشین را دستگیر کردند.

سرهنگ رشید تبار گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

* یک کشته و ۲ مصدوم در برخورد ۴ خودروی سواری در قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در آزاد راه قزوین- رشت، ۴ دستگاه خودروی سواری سوزوکی، چری، پراید خاکستری و پراید سفید با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه سرنشین خودرو سوزوکی خانمی ۴۰ ساله به علت شدت ضربات وارده در دم فوتکرد.

سرهنگ بیگلری افزود: راننده سواری پراید خاکستری و سرنشین سواری پراید سفید هم مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است از رانندگان خواست: در زمان لغزنده بودن جاده ضمن حرکت با سرعت مطمئن، فاصله طولی را رعایت و از تغییر مسیر ناگهانی در آزاد راه‌ها خود داری کنند.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد