Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@22:37:55 GMT

تعهد و تخصص دو مولفه مهم در مرزبانی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۲۲۶۵

تعهد و تخصص دو مولفه مهم در مرزبانی

خبرگزاری میزان- فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره براینکه تعهد و تخصص دو مولفه مهم در مرزبانی است، گفت: تاکید دین اسلام بر مثبت گرایی است و ما با الگو قرار دادن مولفه‌های دینی، این رویکرد را باید در مرزبانی ساری و جاری کنیم. تاریخ انتشار: 13:11 - 08 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۱۲۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "قاسم رضایی" در کمیسیون اطلاعات و عملیات فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی با تسلیت شهادت امام رضا (ع)، تلاش‌های مرزبانی استان را هوشمندانه و هدفمند دانست و گفت: تعاملات و همکاری‌های درون بخشی و برون بخشی مطلوبی در سطح مرزبانی استان انجام شده است که جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر هماهنگی و همدلی، تصریح کرد: نگاه در مرزبانی باید ملی باشد و دو مولفه تعهد و تخصص باید اجرایی و عملی شود.

سردار رضایی ادامه داد: در همه موضوعات باید فرمانده محور باشیم و همه باید همکاری کنیم تا ماموریت‌های مرزی به نحوه احسن انجام شود.

وی با تاکید بر اجرای فرهنگ مثبت گرایی در مرزبانی، بیان داشت: تاکید دین اسلام بر مثبت گرایی است و ما با الگو قرار دادن مولفه‌های دینی، این رویکرد را باید در مرزبانی ساری و جاری کنیم.

این مقام عالی در مرزبانی با بیان اینکه رویکرد‌های نظامی، دفاعی، امنیتی و اجتماعی در مرز‌ها باید اجرایی شود، اظهار کرد: فرهنگ سازمانی باید تکلیف مداری باشد و اقدامات اجرایی آن اثر بخش باشد.

سردار رضایی با اشاره به مقوله‌های آموزشی، افزود: آموزش‌های مهارتی باید علمی و در چارچوب قواره آموزشی باشد تا نتایج آن در میدان عمل نتیجه بخش باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر بازرسی‌های هدفمند، خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی یکی از ملزومات مرزبانان در مرز‌ها است که این مهم باید افزایش پیدا کند تا به بهره وری امنیتی مطلوب دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرزبانی پلیس ناجا میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید

یحیی گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها برایش فراهم شود، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست.از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • متخصص ریه: قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد
  • فوق‌تخصص ریه: قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • قلیان اکسیژن؛ بِکشیم یا نه؟
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید