Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@10:33:35 GMT

تمام کارگران آذرآب آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۲۳۷۵

مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از آزادی تمام کارگران آذرآب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کریم یاوری درباره آخرین وضعیت کارگران بازداشتی شرکت آذرآب گفت:  تمام کارگران  بازداشتی آذر آب با تشریک مساعی تمامی مسئولان مرتبط استانی و همراهی و مساعدت دادستانی اراک آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانک کشاورزی به عنوان  سهامدار عمده  آذر آب با ۳۲ درصد سهام و یک فرد حقیقی با ۱۰ درصد سهام خود را  نسبت به حل مشکلات  آذر آب متعهد بدانند.   این مقام مسئول افزود: بانک کشاورزی مطابق  مصوبه مورخه اول آبانماه ٩٨ دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مکلف است نسبت به پرداخت پانزده میلیارد تومان  تسهیلات به آذر آب اقدام نماید.   یاوری تاکید کرد: نمایندگان  و اعضای شورای اسلامی کار آذرآب به عنوان نماینده قانونی کارگران مستمراً امور مرتبط به کارگاه و کارگران و رفع مشکلات را باهمکاری نهادهای مسئول  ذیربط پیگیری کنند.   وی با بیان اینکه کارگران آذر آب در زمره افتخارات  جامعه کارگری کشور هستند، ادامه داد: متقاضیان خرید سهام بانک کشاورزی در آذرآب باید برنامه مشخص برای احیاء و تداوم تولید و تامین حقوق کارگران حد اقل در ۵ سال آینده  را به استانداری استان مرکزی اعلام نمایند.   مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار افزود: تا زمانیکه بانک کشاورزی سهامدار عمده و اصلی آذر آب است  و سه نفر از اعضاء اصلی هیات مدیره شرکت تعیین می کند باید خود را در مقابل مطالبات کارگران  مسئول  و پاسخگو بداند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان