Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره حاشیه‌هایی که چند روز گذشته برای او به وجود آ‌مده اظهار کرد: این موضوع برای ۳-۲ روز گذشته نیست بلکه برای ۱۰ سال پیش است و من از افراد اصیل معذرت خواهی کردم و به آن‌هایی که توهین کردند کاری ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال شما بگویید چرا باید این اتفاقات رخ بدهد.

قلعه‌نویی درباره اینکه چرا احساس می‌کند این اتفاقات برای شخص او رخ می‌دهد، گفت: هر تیمی که در این چند سال بودم آن تیم مدعی بوده به همین علت این موضوع به مذاق برخی از آقایان خوشایند نیست. شاید انتظار دارند که یک مربی از حریف تعریف و تمجید کند و ۶ امتیاز به آن تیم تقدیم کند و در پایان بازی هم بگوید من برای فلان تیم آرزوی قهرمانی دارم. من چنین مربی‌ای نیستم که این کار‌ها را انجام بدهم. هر فردی هر جا کار می‌کند باید با تمام وجودش کار کند. من در دوران بازیگری و اکنون در دوران مربیگری هر کجا و در هر لباسی بودم با تمام وجودم کار کردم. من بلد نیستم نمایش و ادا در بیاورم. در همه پیروزی‌ها و باخت‌ها هم به حریف احترام گذاشتم و در بازی با گل گهر که ۲ بر صفر پیروز شدیم عکس‌العمل مناسبی داشتم و هر زمانی هم که تیمم شکست خورد در نهایت من سراغ مربی حریف رفتم و به او تبریک گفتم.

بیشتر بخوانید: واکنش قلعه نویی به فحاشی هواداران+ عکس

تعجب می کنم کمیته های اخلاق و انضباطی عکس العمل نشان نمی دهند

سرمربی سپاهان درباره اینکه آیا این اتفاقات برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: من شک ندارم و از  نادری مسئول کانون هواداران نساجی مازندران، خیبر خرم آباد و گل گهر سیرجان این سئوال بپرسید. قبل از بازی با خیبر ما با پیشکسوتان این تیم و مسئولان فوتبال استان دیدار کردیم و آن‌ها به ما احترام گذاشتند و قبل از بازی به ما زمین تمرین دادند و گفتند لیدر این جایگاه منتسب به فلان جا است ما از شما معذرت می‌خواهیم. در سیرجان هم همین حرف را زدند من تعجبم از این است که کمیته‌های اخلاق و انضباطی چرا هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

او درباره  اینکه از کمیته‌های انضباطی و اخلاق درخواست ورود به این ماجرا را داشته اند گفت: ما باید درخواست رسیدگی بدهیم یا آن‌ها خودشان باید این اتفاقات رصد کنند؟  حسن‌زاده و تورک را روی خط بیاورید و ا‌ز آن‌ها بپرسید چرا برای مسائلی که به قلعه‌نویی و عوامل قلعه‌نویی مربوط می‌شود سریع برخورد می‌کنید، اما در این گونه مواقع هیچ اقدامی نمی‌کنید؟ از کانون‌های هواداران خیبر و گل گهر بپرسید قبل از بازی این حرف‌ها را به ما زدند یا نه؟ من از مسئولان باشگاه گل گهر تشکر می‌کنم کانون هوادارانشان آمد به ما گفت این اتفاق می‌افتد. ما باید چه کار کنیم، نباید با شرافت بازی کنیم. مگر ما در ورزشگاه نقش جهان در دقیقه ۹۷ به استقلال نباختیم چه اتفاقی افتاد، مگر مربی و کمک مربی آن‌ها آن حرکات را انجام نداند؟

علی دایی به توهین ها واکنش نشان نداد ؟

قلعه‌نویی درباره  اینکه بهتر بود آن حرف‌ها را در نشست خبری بعد از بازی با سایپا مطرح نمی‌کرد، گفت: هوادار اصیل پرسپولیس را بیاورید و از او بپرسید. علی دایی دوست صمیمی من است مگر وقتی به او توهین شد واکنش نشان نداد. مگر ما ناموسمان را از سر راه آ‌ورده‌ایم. شاید آ‌نهایی که توهین می‌کنند ناموسشان را از سر راه آ‌ورده‌اند. یکبار، دوبار، سه بار و بالاخره صبر ما هم حدی دارد.

او ادامه داد: من از کوره در نمی‌روم، چون بچه نازی‌آباد هستم و توکلم به خدا و اهل بیت است و این کار‌ها را هم بلد هستم. پرسپولیس تیم با سابقه ای است. من زمانی که مربی تیم ملی بودم هر زمان به ساختمان فدراسیون می‌رفتم به اتاق پیشکسوتان می‌رفتم و به آن‌ها می‌گفتم اجازه می‌دهید به طبقه بالا بروم. ما با پیشکسوتان و بزرگان اینطور برخورد کردیم خود پرسپولیسی‌ها هم این رفتار‌ها را محکوم می‌کنند. جاسمیان بعد از بازی با پرسپولیس به من زنگ زد و گفت از شما معذرت می‌خواهم در بازی با پرسپولیس ما چه عکس‌العملی نشان دادیم که باید این رفتار‌ها شود.

سرمربی تیم سپاهان بیان کرد: هیچ کاری بلد نباشم این کار را خوب بلد هستم و ما هم آستانه تحملی داریم. ۹۹ درصد هواداران فوتبال سر سفره پدر و مادر بزرگ شدند، اما در فضای مجازی یک عده فیک هستند و خط می‌دهند.  همانطور که گفتم شما مسئول کانون هواداران باشگاه نساجی را روی خط بیاورید و از او سوال کنید. بعد از بازی با نساجی بالای ۳۰-۲۰ هزار پیام داشتم که گفتند تو به گردن نساجی حق داری. من هم مانند افرادی مثل پرهام، نکونام و ... درصد کوچکی در این تیم نقش داشتم. از نادری بپرسید که این دیگر منتسب به کجا بوده و چرا این کار‌ها را کرده است.

از استقلال شروع به زدن من کردند 

او بیان کرد: من از طرفداران اصیلی که به ورزشگاه می‌آیند و دنبال فوتبال هستند معذرت‌خواهی کردم. مخلص آن‌ها هم هستم، اما یکسری به دنبال این الفاظ هستند و خطاب من به آن‌ها است. حتی خیلی جا‌ها از من خرده می‌گیرند که چرا می‌گویم تیم دوم من پرسپولیس است. سپاهان همیشه سپاهان است در دو سال گذشته حرکت رو به جلو خودش را شروع کرده و آن‌ها این اتفاق را دوست ندارند. مشکل آن‌ها سپاهان نیست مشکل آن‌ها امیر قلعه‌نویی است در استقلال هم همین کار را کردند همین آقایان زدن من را از استقلال شروع کردند. تماشاچی هم اسیر خط آن‌ها در فضای مجازی شد. من هر آ‌نچه در فوتبال می‌خواستم را به دست آ‌وردم با اینکه خیلی جا‌ها به من کم لطفی شد، اما با بی‌پولی خدمت کردیم. اکنون در تمرین استقلال می‌گویند گچ برای خط کشی وجود ندارد، اما ما در زمین دوچرخه‌سورای آزادی تمرین کردیم و قهرمانی آسیا شدیم.

مدیران به ورزش و فوتبال چسبیده‌اند

سرمربی سپاهان گفت: در بدترین شرایط استقلال را تیم پنجاه و پنجم دنیا و سوم آسیا و یک میلیارد و دویست میلیون خرج کمپ کردیم.  ما در این شرایط ایستادیم و خدمت کردیم. البته که باید زیرساخت‌ها فراهم باشد و این حرف را من دوازده سال است که می‌گویم. بعضی از مدیران به ورزش و فوتبال چسبیده‌اند و می‌گویند اگر برویم پشت گوشمان را هم نگاه نمی‌کنیم، اما هر روز مصاحبه می‌کنند. امثال دادکان و مصطفوی که اهالی فوتبال هستند ضربه خورده‌اند و برد و باخت‌ها را دیده‌اند اگر کار اجرای فوتبال را به دست بگیرند همه چیز درست می‌شود. فکر می‌کنید چرا این مسائل بوجود آمده، چون آن‌ها که اهل فن و از جنس فوتبال بودند دور هستند.

قلعه نویی  در پایان خاطر نشان کرد: من باز هم بابت حرف‌هایی که زدم از آن‌هایی که طرفدار  اصیل فوتبال هستند معذرت‌ خواهی می‌کنم مخلص تمام طرفداران فوتبال و آن‌هایی که اصیل‌اند هستم جواب یک درصدی که توهین کردند را دادم، باز هم با افتخار می‌گویم که بچه نازی‌آباد هستم و نازی‌آباد به گردن ورزش ایران خیلی حق دارد.

بیشتر بخوانید: فتاحی: ۲ سال است که به قلعه نویی فحاشی می‌کنند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر شایعات فراوانی در مورد احتمال بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران منتشر شده است. بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی از همکاری با سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس استقبال کرد و از آن مقطع اخبار در مورد احتمال حضور افشین قطبی در کادر فنی تیم ملی ایران شنیده شده است.

البته افشین قطبی در یک مصاحبه مفصل و اختصاصی با ورزش سه پیش از تعطیلات نوروز مدعی شد هنوز در این مورد به جمع‌بندی خاصی نرسیده و هنوز توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

اما در ۴۸ ساعت اخیر شایعات عجیبی در مورد احتمال حضور افشین قطبی در تیم ملی ایران مطرح شد که خیلی زود با تکذیب مدیر برنامه و دوست نزدیک او مواجه گردید. 

چندی قبل حمید مطهری، دستیار امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، رسماً به عنوان سرمربی تراکتور فعالیت خود را آغاز کرد و به نظر می‌رسد جدایی او از تیم ملی قطعی شده باشد. دیروز شایعاتی منتشر شد که قرار است افشین قطبی به عنوان دستیار و جانشین حمید مطهری در تیم ملی ایران مشغول فعالیت شود که به نظر این خبر صحت ندارد. مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه افشین قطبی، در مصاحبه با ورزش سه مدعی شد هیچ صحبتی در خصوص حضور افشین قطبی به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی وجود نداشته و سرمربی فعلی تیم ملی ایران اخیراً در ارتباط با خود افشین قطبی پیشنهاداتی در خور تخصص و حرفه او ارائه داده و قرار است به زودی سرمربی فعلی اف سی ونکوور کانادا در این مورد پاسخ نهایی را به خود امیر قلعه‌نویی اعلام کند.

اما اخبار در مورد حضور دائم افشین قطبی به عنوان دستیار در کادر فنی امیر قلعه‌نویی به هیچ عنوان صحت ندارد و قرار نیست قطبی در این سمت در تیم ملی ایران مشغول به فعالیت شود.

دیگر خبرها

  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد