Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:09:09 GMT

کشف ۶۰ فقره سرقت در همدان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۲۹۰۱

کشف ۶۰ فقره سرقت در همدان

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو از وسایل نقلیه پارک شده در پارکینگ ها و حاشیه جاده ها در منطقه گردشگری گنج نامه و تپه عباس آباد، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بازدید فنی از محل های سرقت، مشخص شد که سارقان از اینکه مناطق مورد نظر فاقد دوربین مدار بسته است اطلاع داشته و به راحتی سوژه خود را انتخاب و سپس اقدام به سرقت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات میدانی و به کارگیری شگردهای پلیسی، سه تن از سارقان را حین سرقت دستگیر و در بازرسی از خودرو آن ها، اموالی از قبیل دستگاه ضبط و پخش، باند و ساب، مانیتور و فلش کشف کردند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از منزل این متهمان، ۱۰دستگاه ضبط و پخش، انواع لباس های زنانه و مردانه، ۲ عدد جک، ۳ دستگاه ساب، ۲دستگاه پاور بانک، مدارک شناسایی، جعبه ابزار حاوی انواع ابزار آلات، آمپلی فایر، کوله پشتی، زنجیر چرخ، چادر مسافرتی، شارژر فندک، گوشی موبایل، و کپسول آتش نشانی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها به ۶۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند اظهار داشت: اعضای این باند پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

۱۸ باند سرقت نیمه نخست سالجاری منهدم شده و یک هزار و ۳۰۰ سارق دستگیر شدند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت همدان خودرو انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و وارد خودرو شده و محتویات آن را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در دوم اردیبهشت ماه امسال هویت متهمان شناسایی شد.

رئیس پلیس شهرستان ری گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان