Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  روز چهارشنبه افغانستان، خلیلزاد در دیدار با خان،‌نخست وزیر، و ژنرال "عمر جواد باجوا"‌، رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان و  دیگر مقامات این کشور، درباره وضعیت فعلی روند صلح افغانستان و اهمیت کاهش خشونت ها در این کشور با آنها گفت وگو و بر اهمیت منافع اقتصادی امنیتی ناشی از استقرار صلح در منطقه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دفتر عمران خان نیز با انتشار بیانیه ای در این زمینه  اعلام کرد، خان در دیدار با خلیلزاد از همه طرفین خواست تا برای کاهش خشونت ها در افغانستان گام های عملی بردارند.

سفر خلیلزاد به اسلام آباد بخشی از تلاش های اخیر برای احیای مذاکرات صلح با طالبان است که سپتامبر، به خاطر کشته شدن یک سرباز آمریکایی در حمله انتحاری طالبان در کابل، از سوی "دونالد ترامپ" متوقف شد.

در بیانیه منتشر شده  دفتر نخست وزیرپاکستان آمده است، تحقق صلح و امنیت پایدار، تضمین توسعه،‌ پیشرفت و شکوفایی افغانستان و منطقه به نفع منافع ملی پاکستان است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان افغانستان زلمی خلیل زاد ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه از سفر ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دوحه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام آگاه از مذاکرات آتش بس در غزه به رویترز گفت که ویلیام برنز رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند در حالیکه مذاکرات غزه «در آستانه فروپاشی» است.

این مقام همچنین بیان کرد که واشنگتن و دوحه فشار حداکثری را بر روی اسرائیل و حماس بمنظور ادامه مذاکرات وارد خواهند آورد.

رژیم صهیونیستی چشم‌انداز آتش‌بس در غزه را تضعیف کرده زیرا درخواست حماس مبنی بر پایان جنگ و خروج نظامیانش از غزه در ازای آزادی گروگان‌ها را نمی‌پذیرد.

حماس امروز اعلام کرد که دور مذاکرات آتش بس در قاهره به پایان رسیده است و هیات حماس امشب برای مذاکره با رهبری این گروه به قطر باز خواهد گشت.

مقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طالبان: مانعی برای اجرای پروژه تاپی در افغانستان وجود ندارد
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • پاکستان: حمله به مهندسان چینی در افغانستان طراحی شده بود
  • تمدید اقامت دوماهه پناهجویان افغانستانی در پاکستان
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد