Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

موضوع لغو روادید عمان برای گردشگران ایرانی مطرح است و قرار شد عمان در این زمینه همکاری کند و اگر لغو روادید ممکن نیست هزینه آن کاهش یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، وزیر میراث فرهنگی گفت: موضوع لغو روادید عمان برای گردشگران ایرانی مطرح است و قرار شد عمان در این زمینه همکاری کند و اگر لغو روادید ممکن نیست هزینه آن کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌ اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره نشست اخیر گردشگران ایران و عمان و کمک آن به صنعت گردشگری گفت: سیاست ارتقای گردشگری با کشورهای منطقه ای چندی است در دستور کار ماست. در حال تلاش هستیم گردشگری منطقه ای را که حدود هفتاد درصد از گردشگری را شکل می دهد تقویت کنیم. 

وی افزود: یکی از کشورهایی که جزء بازارهای هدف ماست عمان است و از سال گذشته روادید یکطرفه به عمان داشتیم. گردشگری ما رشد قابل توجهی داشته است، به ویژه در حوزه گردشگری سلامت و درمانی و به همین دلیل با دعوت وزیر گردشگری عمان سفری به این کشور داشتیم که در آن تسهیل گردشگری میان دو کشور مورد بررسی قرار گرفته است. 

وزیر گردشگری تاکید کرد: ما توافق نامه ای با عمان امضا کردیم که تا سطح گردشگری دو کشور را تقویت کنیم و گردشگران خروجی ایران هم می توانند مقصد عمان را انتخاب کنند و طرفین هر دو کشور توافق کردند که شرایط در این زمینه تسهیل شود. 

مونسان با بیان اینکه تبلیغات گردشگری یکی از موضوعات دیگر مطرح شده در این نشست بوده، ادامه داد: موضوع لغو روادید عمان برای گردشگران ایرانی مطرح شد و قرار شد عمان در این زمینه همکاری کنند و ما خواستیم که اگر لغو روادید ممکن نیست با همکاری ها و جلساتی که داریم می توانند هزینه روادید را کاهش دهند. 

وی افزود: مقرر شد نمایشگاه دائمی با حضور گردشگران عمانی داشته باشیم و علاقه زیادی به صنایع دشتی ما وجود دارد و امیدواریم شاهد لغو روادید باشیم تا گردشگری با عمان ارتقا یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: عمان علی اصغر مونسان گردشگران ایرانی لغو روادید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان

سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در خصوص موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در غزه گفتگو و رایزنی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف در این تماس تلفنی آخرین روند مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف را مورد گفتگو قرار داده و بر تداوم مسیر کنونی در توسعه روابط تاکید کردند.

طبق اعلام این وزارتخانه، البوسعیدی و امیرعبداللهیان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، آتش بس فوری، آزادی اسرا و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟