Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سایپا به آینده تیمش امیدوار است.

طرفداری- پس از متوقف کردن تیم مدعی سپاهان توسط سایپا، حالا این تیم به آمدن روزهای خوب خود امیدوار است.

به گزارش فارس، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با شهر خودرو اظهار داشت:

امیدوارم به روند تیممان برگردیم. لیگ را خیلی خوب شروع کردیم اما افت پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آینده تیممان خیلی امیدواریم و امیدوارم به روزهای خوب اول فصل برسیم.

وی در خصوص اینکه چرا سایپا پرنوسان ظاهر می‌شود، افزود:

به نظرم تیم ما تیم جوانی است و خیلی از بازیکنان ما همین حالا می‌توانند در لیگ امیدها بازی کنند. این بازیکنان قرار است تیمی برای آینده تشکیل دهند و وظیفه ما و دستیارانم این است که ضعف‌هایی که وجود دارد را برطرف کنند تا بازیکنان در حین جوانی، باتجربه شوند. این هنر یک مربی است که بازیکنانش در 20-21 سالگی با تجربه شوند و وظیفه من است که اشکالات آنها را برطرف کنم. 

صادقی در خصوص فشردگی مسابقات لیگ خاطرنشان کرد:

ما سه بازی در گرما مقابل پارس جنوبی، نفت آبادان و شاهین برگزار کردیم و بعد از آن با سه تیم بزرگ استقلال، سپاهان و شهرخودرو بازی داریم که این برای ما سخت است. البته بازیکنان باید عادت کنند و زندگی حرفه‌ای‌تری داشته باشند تا بتوانند هر 5-4 روز یکبار بازی کنند. در این بین ما هم در بین بازیکنان تغییراتی می‌دهیم تا کسانی که خسته می‌شوند جایگزین داشته باشند، اما به هر حال برای حرفه‌ای شدن باید به این شرایط عادت کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه نمی‌خواهیم تجربه تیمتان را بالاتر ببرید و بازیکنان باتجربه‌ای را به تیم در نیم فصل اضافه کنید،‌ گفت:

من از بازیکنان باتجربه تیم تشکر می‌کنم. در حق باتجربه‌های تیم ما اجحاف شده است زیرا همه در مورد بازیکنان جوان تیم ما حرف می‌زنند، اما ما 5-4 بازیکن باتجربه داریم که خیلی به ما کمک می‌کنند و فشار تیم روی آنهاست. در نیم فصل بازیکنی را جذب نخواهیم کرد ما باید شرایط تیم را بررسی کنیم و بعد در مورد جذب بازیکن تصمیم بگیریم. 

وی در مورد اینکه چرا ورزشگاه بازی فردا تغییر کرد، گفت:

به خاطر بازی تیم ملی جوانان که قرار بود در ورزشگاه دستگردی بازی کند، ما ورزشگاه را تغییر دادیم. تعامل خوبی با فدراسیون داریم و به همین دلیل هم ما به ورزشگاه شهر قدس رفتیم. البته شهر قدس ورزشگاه دوم ما هم محسوب می‌شود.

صادقی در مورد اینکه تا چه زمانی در این ورزشگاه بازی خواهید کرد،‌ گفت:

اطلاعات دقیقی در این مورد ندارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد تا وحید شمسایی برای دومین بار متوالی در عرصه مربیگری دیدار پایانی قاره کهن را تجربه کند. سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبک‌ها به خبرنگاران حاضر گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد