Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور فرمانده کل قوا در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش/ بررسی شیوه‌نامه انضباطی دانشجویان توسط معاونت حقوقی رییس‌جمهور/ تاکید دیپلمات انگلیسی بر حمایت "قاطع" کشورش از برجام/ اختصاص اعتبار برای جبران خسارت ناشی از سیل به زیرساخت‌ها/ هم‌راستایی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان/ انهدام باند مسلحانه قاچاق ارز در استان آذربایجان غربی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله گزیده اخبار سیاسی ایسنا در روزها چهارشنبه، هشتم آبان ماه ۱۳۹۸ است.

به گزارش ایسنا،‌ معاونت حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد که با توجه به اعتراضات مطروحه توسط دانشجویان عزیز، معاونت حقوقی رییس جمهور شیوه نامه انضباطی جدید دانشجویان را بررسی و موارد مغایرت با قانون اساسی، قوانین عادی مرتبط و منشور حقوق شهروندی را با همکاری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و دستگاه های مربوط اصلاح خواهد کرد.

همچنین معاون اول رئیس جمهور، تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تخصیص ۹ هزار و ۵۴۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار برای جبران خسارات ناشی از سیل و طوفان فروردین امسال به تأسیسات و زیرساخت وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان را ابلاغ کرد

مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظّم کل قوا در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و اله) برگزار شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای دراین مراسم حفظ امنیت را مسئولیت مقدس و حساس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برشمردند و با اشاره به طراحی دشمنان برای سلب امنیت از برخی کشورهای منطقه، گفتند: دلسوزان عراق و لبنان بدانند اولویت اصلی آنان، علاج ناامنی است و مردم این کشورها نیز بدانند مطالبات بحق آنها فقط در چارچوب ساختارهای قانونی قابل تامین است.

همچنین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره آخرین دستاوردهای سازمان جهاد خودکفایی این نیرو در حوزه طراحی و ساخت سامانه‌های پهپادی، گفت: نمونه جدیدی از پهپاد دست‌پرتاب «فرپاد» در این نیرو ساخته شده و در اختیار یکان‌های عملیاتی قرار گرفته است.

جلسه مشترک اعضای شورای مرکزی انجمن و دبیران استان‌ها (رؤسای ستادهای انتخاباتی استان‌ها) برای آغاز فعالیت‌های انتخاباتی انجمن در راستای سیاست‌های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان برگزار شد. در این جلسه  محمود صادقی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها همچون گذشته با سیاست های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان هم راستا خواهد بود و مواضع انجمن را طی مصاحبه‌هایی متعاقبا اعلام خواهد کرد.

سلیمی: برگزاری انتخابات الکترونیکی بخش عمده‌ای از هزینه‌ها را کاهش می‌دهد

میرزایی نیکو: برگزاری انتخابات الکترونیکی گامی مثبت برای افزایش دقت انتخابات است

روابط عمومی و اطلاع رسانی، از انهدام باند مسلحانه قاچاق ارز در استان آذربایجان غربی خبر داد. در این عملیات تعداد 5 نفر از عوامل اصلی قاچاق از جمله سرکرده شبکه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و مقادیر قابل توجهی ارز، سلاح جنگی، پلاک جعلی خودرو و دلار جعلی کشف و خودروهای حامل کالای قاچاق توقیف گردیدند.

روابط عمومی وزارت اطلاعات  همچنین در اطلاعیه‌ای دیگر از شناسایی و انهدام باند قاچاق سازمان‌ یافته ارز در استان هرمزگان خبر داد.

سیده فاطمه ذوالقدر هم دستاوردهای سفر سه روزه هیات پارلمانی ایران به ترکیه برای شرکت در اجلاس سه روزه بین المجالس آسیایی را تشریح کرد و گفت: در این نشست به چند موفقیت دست پیدا کرده و به تمام اهدافی که مورد نظر داشتیم دست پیدا کردیم. ما در این سفر  جلسات مشترکی با هیات های روسیه، ترکیه، آذربایجان و رییس مجلس قطر نیز داشتیم.

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان پس از دیدار با همتایان روس و ترک خود در ژنو در چارچوب مذاکرات آستانه، در یک کنفرانس خبری مشترک، نشست کمیته قانون اساسی سوریه را تنها آغاز یک روند سیاسی در این کشور دانست و گفت: ما همواره تاکید کرده‌ایم که تمامیت ارضی سوریه باید حفظ شود.

نیل ویگان سفیر انگلیس در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت که حتی پس از استعفای نخست وزیر پیشین انگلیس و روی کار آمدن بوریس جانسون به جای او، لندن کماکان قاطعانه از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پشتیبانی می‌کند و مخالف بازگشت تحریم‌ها علیه ایران است. وی  تاکید کرد: ما به دنبال تغییر نظام در ایران نیستیم.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: رئیس قوه قضاییه به همراه یک هیئت عالی قضایی جهت بررسی آخرین مسائل قضایی و حقوقی استان آذربایجان شرقی روز پنجشنبه ۹ آبان به تبریز سفر می کند. در این سفر دو روزه هیات‌های اعزامی رئیس قوه قضائیه به استان آذربایجان شرقی، مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی ۱۷ شهرستان از سوی مسئولان عالی قضایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

*همچنین می‌توانید گفت و گوهای اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با خبرنگاران را اینجا دنبال کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیوه نامه انضباطی دانشجویی انتخابات 98 مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم