Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۵ درصد از کل این رفت و آمدها سهم وسایل نقلیه سنگین بوده که مربوط به بندر شهیدرجایی به بندرعباس با ۱۶۸ هزار و ۳۷۵ وسیله نقلیه سنگین است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: در مهرماه امسال محور بندرشهید رجایی به بندرعباس با ۶۴۷ هزار و ۵۹۷ رفت و آمد پرترددترین محور و سه راهی لاور- چهوو با ۲۱۲۶۵ تردد کم ترددترین محور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف عابدینی افزود: در مدت یادشده متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح راه‌های مواصلاتی استان هرمزگان معادل ۲۰۶ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

وی ادامه داد: بیش‌ترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندرشهید رجایی-بندرعباس با نرخ جریان رفت و آمد یکهزار و ۳۷ وسیله نقلیه در ساعت  و کم‌ترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با ۳۰ رفت و آمد مربوط به محور سه راهی سه راهی لاور- چهوو بوده است .

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، از مجموع کل رفت و آمدها ۱۳ درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان سرعت مجاز را رعایت نکرده‌اند.

عابدینی گفت: هم‌چنین در این مدت ۱۰ درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده‌اند و بیش‌ترین تخلف ثبت شده نیز مربوط به رعایت نکردن فاصله طولی مجاز مربوط به محور  بندرعباس- بندرشهید رجایی با ۱۳۲ هزار  و ۸۱۴ وسیله نقلیه است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان تردد جاده ای حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با هدف قدردانی و تجلیل از زحمات معلمان، زنگ سپاس معلم همزمان با سراسر کشور در مدارس استان نواخته شد.

وی افزود: آیین نمادین مراسم زنگ سپاس در بندرعباس در مدرسه شاهد شهید الله پرست برگزار شد.

هرمزگان ۳ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران