Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد عبدالملکی با اعلام این خبر اظهار داشت: این نشست نمایشنامه خوانی روز یکشنبه، 12 آبان ماه سال جاری راس ساعت 9:30 در سالن آمفی تئاتر اداره کل کتابخانه های عمومی  برگزار می شود.

وی افزود: اجرای نمایشنامه «پیراهن هزار یوسف» بر عهده گروه نمایشی «پیدا» از استان کردستان به سرپرستی یونس صحرارو و نویسندگی علیرضا حنیفی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان عنوان کرد: موضوع نمایشنامه از کتاب « پیراهن هزار یوسف» اقتباس شده که توسط انتشارات پالیزان چاپ و منتشر شده است.

عبدالملکی با اشاره به اینکه موضوع کتاب و نمایشنامه خوانی در رابطه با دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست ترویج ارزش های معنوی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه نشست های نمایشنامه خوانی از برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی استان کردستان است که با همکاری کتابخانه های عمومی و گروه های تئاتر و نمایش برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با بیان اینکه بهره گیری از هنر برای ترویج فرهنگ مطالعه بسیار اثرگذار است، گفت: کتاب از ارکان مهم در توسعه است و می تواند جامعه را به سمت و سوی سعادت رهنمون سازد.

عبدالملکی در پایان اضافه کرد: از علاقمندان دعوت به عمل می آید در نشست نمایشنامه خوانی «پیراهن هزار یوسف» که با حضور هنرمندان، مسولان و کتاب دوستان برگزار می شود حضور به هم رسانند.

46

کد خبر 1315760

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان نمایشنامه باشگاه پرسپولیس لبنان باشگاه استقلال سعد حریری سینمای ایران عراق سوریه ایالات متحده آمریکا دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست زمین در یکی از محله‌های شهر سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،معاون خدمات شهری شهرداری سنندج میگوید: این حادثه که در یکی از محله‌های خیابان طالقانی شهر سنندج به وقوع پیوسته موجب شده که آب به داخل چند واحد مسکونی نشت پیدا کند.
اصغری علت فرونشست زمین را نشتی آب و فاضلاب داخل کوچه به مرور زمان اعلام کرد
وی اذعان کرد: خوشبختانه نشست زمین به فوندانسیون، ستون‌ها و سازه خانه‌های اطراف خسارتی وارد نکرده است و خطری متوجه این منازل نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • نشست زمین در یکی از محله‌های شهر سنندج
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود