Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های استان قزوین گفت: قانون روش‌های مختلفی را برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در کشور تصویب کرده است و در تلاشیم تا روش‌های کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های قزوین اجرایی شود. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدعلی محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری زندان‌های استان قزوین که با حضور مسئولین استانی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: سیاست‌های امروز کشور در حوزه مدیریت زندان بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها متمرکز شده است و قانون نیز ظرفیت‌های خوبی در این حوزه در اختیار ما قرار داده است که می‌توانیم از این روش‌ها برای اجرای این سیاست در قزوین استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پایین آوردن نرخ بازگشت مجدد زندانیان از مباحث دیگری از است که در حوزه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها مورد توجه قرار گرفته است و باید با راهکارهای قانوی به دنبال تحقق این مسئله در استان قزوین باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که دستگاه قضا برای تخفیف به زندانیان در اختیار مدیران زندان‌ها قرار داده می‌شود نیز باید به خوبی به کار گیری شود تا شاهد ضایع شدن حقوق زندانیان نباشیم.

محمدی تصریح کرد: اگرچه مخاطبین ما در زندان‌ها افرادی خاص هستند اما باید توجه داشته باشیم رعایت حقوق قانونی زندایان افزایش اعتماد متقابل و مسئولیت پذیری را به همراه خواهد داشت و نباید اجازه دهیم حقوق زندانیان تضییع گردد.

هرمزگان| 500 زندانی در شهرستان حاجی آباد مشغول به‌کار شدنددادگاه عالی اسلام آباد حکم زندان نواز شریف را 8 هفته تعلیق کردنشریات ترکیه در یک نگاه|نود و ششمین سالگرد تاسیس جمهوری/ احتمال آزادی 129 هزار زندانی

وی گفت: رعایت نظم و انضباط در زندان‌ها از اولویت‌های مدیریت در محیط زندان است و رعایت این موارد می‌تواند به برقراری امنیت در این محیط منجر گردد.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین تصریح کرد: مخاطبین ما در زندان‌ها و مراکز اصلاح تربیت افرادی خاص هستند که در شرایطی ویژه و نامساعد زندگی کرده‌اند از این رو باید در مواجهه به این افراد شرایط خاص روحی و ویژگی‌های این افراد را در نظر گرفت.

محمدی عنوان کرد: رفتار نادرست با این افراد می‌تواند وخامت مشکلات روحی و شخصیتی ای افراد را بیشتر کند و لذا باید دقت نظر بیشتری در برخورد با این افراد به خصوص در مراکز اصلاح تربیت صورت گیرد.

وی همچنین عنوان کرد: نوجوانان بزهکار از گروه‌های حساسی هستند و رسیدگی به موقع به مشکلات روحی و شخصیتی این افراد می‌تواند آینده را نسبت به مشکلات بعدی مصون کند.

انتهای پیام/ ت

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲

بر اساس مطالعات جدید در حوزه پزشکی، یک «آستر نازک» که داخل روده قرار می‌گیرد، می‌تواند به کاهش وزن و حتی درمان دیابت نوع ۲ کمک کند.

به گزارش روزیاتو، در یک آزمایش، ۶۰ نفر با استفاده از این روش به طور متوسط ۱۶ کیلوگرم در یک سال از دست دادند و نیمی از آن‌ها توانستند دستکم به مدت دو سال وزن خود را حفظ کنند.

بیش از یک چهارم افرادی که برای کنترل دیابت خود انسولین تزریق می‌کردند، پس از کنترل قند خون خود موفق به قطع مصرف انسولین شدند.

آستر داخلی روده از طریق دهان و معده وارد بدن می‌شود. به مدت یک سال در بدن باقی می‌ماند و سپس توسط پزشک از طریق دهان خارج می‌شود.

این آستر، ۶۰ سانتی‌متر اول روده کوچک را پوشش داده و میزان جذب قند را کاهش می‌دهد.

کاهش جذب قند نحوه ترشح هورمون‌ها را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود که افراد سریعتر احساس سیری کنند.

دکتر باب رایدر که مسئولیت انجام این آزمایش را برعهده داشته، گفته است:

دیابت نوع ۲ و چاقی امروزه بیماری‌های همه‌گیر جهانی هستند.

بسیاری از افراد قادر به حفظ وزن سالم نیستند و با وجود تمامی تلاش‌ها و دارو‌های موجود، سطح قند خونشان خیلی بالاست.

جراحی چاقی می‌تواند موثر باشد، اما دائمی و بی خطر نیست.

مزیت درمان جدید این است که نسبتاً آسان است و دائمی نیست. زیرا آستر پس از حدود یک سال برداشته می‌شود.

این جراحی حدود ۸،۴۰۰ دلار هزینه دارد.

دکتر الیزابت رابرتسون، از موسسه خیریه دیابت بریتانیا گفته است:

کاهش قند خون و رساندن آن به محدوده هدف و حفظ آن می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد.

در دسترس بودن روش‌های بیشتری برای درمان دیابت نوع ۲ به این معنی است که افراد مبتلا به این بیماری فرصت بیشتری برای یافتن درمان مناسب خود را دارند، بنابراین شانس بیشتری برای داشتن زندگی طولانی و سالم را خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند