Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بابک نگاهداری درباره بخشنامه ماموریت مطالعاتی در دانشگاه ها گفت: بخشنامه ماموریت مطالعاتی در دانشگاه ها، مراکز علمی، جامعه و صنعت به منظور ارتباط پیوسته و هدفمند اعضای هیات علمی با سایر دانشگاه‌ها و موسسات علمی و پژوهشی معتبر داخلی و خارجی تدوین و به زودی ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این بخشنامه با هدف توانمندسازی علمی و آشنایی با دستاوردها و روش های جدید علمی و فناوری و در راستای اعتلای موقعیت علمی و فناوری کشور و حضور در عرصه‌های علمی بین‌المللی تدوین شده است، گفت: بخشنامه ماموریت مطالعاتی در دانشگاه ها، مراکز علمی، جامعه و صنعت، پس از نظرخواهی استانی و ستادی با توجه به صرفه و صلاح دانشگاه اصلاح شده و بزودی ابلاغ خواهد شد.

نگاهداری خاطرنشان کرد: این بروزرسانی با توجه به محدودیت منابع مالی دانشگاه و در راستای مساله محور کردن تمام امور پژوهشی دانشگاه انجام شده است. در آیین نامه جدید عبارت "ماموریت مطالعاتی" جایگزین "فرصت مطالعاتی" شده تا اعزام اساتید به مراکز خارجی و صنایع داخلی بر اساس اولویت ها و نیازهای دانشگاه و کشور به ویژه در چارچوب چالش های برنامه علمی پایش آزاد دانشگاه باشد. به این منظور در بخشنامه جدید علاوه بر ماموریت مطالعاتی در دانشگاه ها و مراکز علمی بخش ماموریت در جامعه و صنعت اضافه شده است.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهداف ماموریت های مطالعاتی در جامعه و صنعت، گفت: جهت دهی به پژوهش های دانشگاه از طریق تقویت ارتباط بدنه علمی دانشگاه با جامعه و صنعت، آسیب شناسی و شناسایی مشکلات واحدهای عملیاتی و همچنین مشارکت در سیاست گذاری و تعریف طرح برای اصلاح فرآیندها و محصولات و توسعه پایدار اقتصادی کشور از جمله این اهداف است.

نگاهداری افزود: همچنین اهداف ماموریت های مطالعاتی در دانشگاه ها و مراکز علمی شامل انتقال دانش و فناوری مراکز علمی و پژوهشی بین المللی به داخل کشور، اعتلای دیپلماسی علمی و حضور موثر در همکاری های بین المللی، توسعه و تقویت همکاری های علمی بین المللی و بین المللی شدن آموزش عالی و همچنین افزایش تجربه و توان اعضای هیات علمی در فعالیت های علمی و پژوهشی است.

وی گفت: آنچه که در این بخشنامه از استان ها و واحدهای دانشگاهی انتظار می رود بهره گیری از امکانات دانشگاه و ایجاد ساز و کار مناسب برای شناسایی نیازها و اولویت های صنعت و جامعه در انجام ماموریت های مطالعاتی هدفمند و موثر در جامعه و صنعت است.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: شناسایی نخبگان و پژوهشگران مستعد برای انجام موثر و هدفمند ماموریت‌های مطالعاتی در حوزه های گوناگون علمی، پژوهشی و فناوری و شناسایی مراکز آموزشی و پژوهشی معتبر خارجی، به ویژه مراکز دارای ظرفیت و توان علمی و فناوری بالا، جهت انجام ماموریت های مطالعاتی هدفمند و موثر در دانشگاه و مراکز علمی از دیگر خواسته های دانشگاه آزاد اسلامی از استان ها و واحدها است.

انتهای پیام/

341 / 167 نگاهداری فرصت مطالعاتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نگاهداری فرصت مطالعاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ شرکت مگاموتور با تولید ۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه موتور از انواع محصولات گروه سایپا شامل پلت‌فرم‌های ایکس۱۰۰ و ایکس۲۰۰، نیسان، SP100 وME16، توانست برای نخستین‌بار بعد از گذشت 12 سال بدون برخورداری از امکان تولید محصولات وارداتی و تنها با تکیه بر توان داخلی، رکورد جدیدی از تولید روزانه محصولات خود را ثبت کند.

ثبت این میزان تولید روزانه توسط شرکت مگاموتور در حالی رقم خورده که این شرکت اجرای برنامه گسترده و بی‌سابقه‌ای در زمینه توسعه سبد محصولات و طراحی و ساخت انواع موتور و پیشرانه‌های جدید و برخورداری از فناوری‌های روز را در دستورکار خود قرار داده است.

گفتنی است،‌ در سال 1372 شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل مگاموتور تاسیس شد و ماموریت یافت که با فعالیت‌های خود، زمینه کاهش هر چه بیشتر وابستگی صنعت خودرو در تولید قوای محرکه به خارج از کشور را فراهم کند. بر این اساس شرکت مگاموتور افزایش رفاه عمومی و توسعه پایدار از طریق طراحی و تولید قوای محرکه صنعت حمل و نقل با استفاده از تکنولوژی‌های برتر را ماموریت خود می‌داند.

دیگر خبرها

  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌