Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:23:44 GMT

مودریچ: گل راموس تاریخ فوتبال اروپا را تغییر داد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۴۶۳۳

مودریچ: گل راموس تاریخ فوتبال اروپا را تغییر داد

لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید، معتقد است که گل راموس در فینال لیسبون مقدمه ای برای قهرمانی های بعدی رئال در اروپا بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ در سال 2012 از تاتنهام به رئال مادرید پیوست. این هافبک کروات در سال های اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب کهکشانی ها داشته است. او طی  هفت سال اخیر توانسته 4 بار به همراه رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

یکی از دراماتیک ترین و ارزشمندترین قهرمانی های رئال در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به فصل 14-2013 باز می گردد. جایی که رئال مادرید تا دقیقه 92 از اتلتیکومادرید عقب بود اما در نهایت با گل دقایق آخر سرخیو راموس بازی را به تساوی کشاند و پس از آن نیز سه گل دیگر به ثمر رساند تا در نهایت با نتیجه 4-1 پیروز شود و برای دهمین بار به مقام قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. گل سرخیو راموس روی ارسال زیبای لوکا مودریچ از نقطه کرنر شکل گرفت؛ گلی که مودریچ از آن به عنوان یک گل تاریخ ساز یاد می کند.

او در این باره گفت:" ساختن فرضیه دشوار است اما به نظر من آن گل تاریخ فوتبال اروپا را تغییر داد. قبل از آن رئال مادرید جام های زیادی کسب کرده بود اما آن ها برای 12 سال در کسب لیگ قهرمانان ناکام بودند. این گل همه چیز را تغییر داد. قهرمانی در آن سال باعث شد که تیم ها دوباره از ما بترسند. 12 سال بود که رئال مادرید به قهرمانی دهم در اروپا فکر می کرد. ما ذهنیتی بزرگ داشتیم و به آن دست پیدا کردیم.  ما در آن بازی شخصیتی بزرگ و تسلیم ناپذیر از خود نشان دادیم و در نهایت ضربه سر سرخیو راموس در همه چیز تغییر ایجاد کرد."

 

 

 

 

مودریچ در ادامه درباره تحول خود در پست هافبک طی سال های اخیر گفت:" در دوره حضورم در لیگ برتر و تاتنهام مجبور بودم که کمی عقب تر بازی کنم. پس از مدتی اولین کسی که من را در موقعیت کنونی بازی داد هری ردنپ بود. او مرا به پست هافبک وسط منتقل کرد و من پس از آن احساس خیلی بهتری داشتم و حس می کردم که در این منطقه از زمین مفیدتر هستم.  در ابتدای حضور مورینیو نیز شرایطم کمی تغبیر کرد اما با ادامه فصل و از بازی مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد به پست اصلی ام بازگشتم. در زمان آنچلوتی نیز در همین منطقه از زمین ماندم و در واقع در این پست تثبیت شدم."

 

 

سرخیو راموس لوکا مودریچ رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس لوکا مودریچ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم

بایرن مونیخ و رئال مادرید، غول های فوتبال اروپا در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند.

دانلود (17.2MB)

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم