Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نباتچیان رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: بدون تردید پی ریزی یک جامعه سالم و با نشاط، در گرو سلامت روحی و جسمی اعضا ء جامعه و مرهون تلاش نیروهای انسانی سالم، کارآمد و فکور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با" شعار پیش به سوی ایران فعال " برنامه یک روز با دوچرخه برای همکاران برادر و روز بدون خودرو برای همکاران خواهر اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی ادره کل آموزش و پرورش استان زنجان، سعید نباتچیان رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: بدون تردید پی ریزی یک جامعه سالم و با نشاط، در گرو سلامت روحی و جسمی اعضا ء جامعه و مرهون تلاش نیروهای انسانی سالم، کارآمد و فکور است.

وی ادامه داد: توجه مستمر به سلامت عموم شاغلین که به دلیل ایفای نقش های چند گانه فردی، خانوادگی، اجتماعی از اهمیت به سزایی برخوردار است.

درهمین راستا: برنامه یک روز با دوچرخه برای همکاران برادر و روز بدون خودرو برای خواهران شاغل در اداره کل آموزش و پرورش در آخرین روز هفته تربیت بدنی (دوم آبان ماه) برگزار گردید .

 

 

بیشتر بخوانید: ورزش می‌تواند مرحله گذار کودک از اصل «لذت» به اصل «واقعیت» را تسهیل کند/ برای افزایش آگاهی‌ها نیازمند برنامه هستیم استاندار کردستان در پیامی هفته تربیت بدنی را تبریک گفت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته تربیت بدنی یک روز بدون خودرو اداره کل آموزش و پرورش زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر