Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آلفونسو دل کورال» در مصاحبه‌ای، نظر تخصصی خود را در خصوص مناقشه جاری در رابطه با هافبک ولزی رئال ارائه داد؛ براساس اظهارات وی، عشق و علاقه بیل به ورزش گلف که به شخصه به آن اذعان داشته، یکی از عمده فاکتورهای تشدید مصدومیت‌های وی است.

وی در این خصوص اظهار داشت: اگر امروز ریاست کادر پزشکی را برعهده داشتم، گلف را ممنوع می‌کردم؛ گلف فشار زیادی به ستون لگن وارد می‌کند و بدیهی است که این ناحیه ماهیچه‌ای تحت تاثیر فشار قرار گرفته و در نتیجه سایر نواحی نیز دچار مشکل می‌شود؛ باید از بروز این اتفاق جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیل در چندین مورد اشاره کرده است که گلف به او انگیزه می‌دهد و در رختکن کهکشانی‌ها وی را با لقب «گلف‌باز» می‌شناسند.

پزشک اسبق باشگاه رئال در ادامه با اشاره به گزارش‌های اخیر در خصوص کم بودن آستانه تحمل بیل در مواجهه با درد، اظهار داشت: این موضوع ربطی به درد ندارد بلکه موضوع تورم در میان است و بدن بیل به درستی کار می‌کند؛ به دلایلی قوزک، ماهیچه ساق و برخی دیگر از نواحی پای بیل منقبض شده و فشار زیادی را متحمل می‌شود؛ البته این بدان معنا نیست که بیل نمی‌تواند بازی کند بلکه با درد بازی می‌کند؛ مشکل درد نیست بلکه مهم‌ترین موضوع این است که بیل نمی‌تواند به سرعت بدود و بپرد زیرا ماهیچه‌ای منقبض یا پاره شده است.

خبر مهم دیگر پیرامون شرایط مصدومیت بیل، مخفی کاری در مورد آن است به طوری که مرد ولزی از باشگاه خواسته تا جزئیات پرونده پزشکی وی منتشر نشود اما دکتر آلفونسو دلایل تجاری را پشت پرده این تمایل می‌داند.

وی در این باره تاکید کرد: اطلاعات در خصوص جزئیات مصدومیت وی باعث کاهش قیمت و ارزش او در بازار می‌شود؛ او یکی از بازیکنانی است که می‌تواند با قیمت‌های میلیون یورویی منتقل شود بنابراین این جزئیات بسیار حساس هستند؛ بدیهی است که در صورتی که باشگاه بخواهد از شر او خلاص شود آنگاه قضیه کاملا فرق خواهد کرد؛ کاملا درک می‌کنم که چرا بیل نمی‌خواهد این اطلاعات منتشر شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، محسن حاجی میرزایی وزیر اسبق آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آ.پ تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

مرادصحرایی، وزیر اموزش و پرورش مدتی قبل درباره سند 2030 گفته بود: «وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ در این دولت اجرایی شد، اظهار داشت: البته هنوز هم بودند کسانی که به ۲۰۳۰ اعتقاد داشتند؛ این افراد حتی در بدنه وزارتخانه هم بودند، زیرا این سند به عنوان یک رویکرد در بخشی از دولت پیشین وجود داشت و در حالی برای آن ردیف بودجه و دفتر در نظر گرفته بودند که برای اجرای سند تحول بنیادین ردیف بودجه وجود نداشت.

صحرایی با یادآوری اینکه این رویکرد دولت قبل پس از تذکرات رهبر معظم انقلاب حتی مورد اعتراض نمایندگان مجلس نیز قرار گرفته بود، اظهار داشت: بخشی از وزرای پیشین به سند تحول بنیادین اعتقاد داشتند جدی هم کار کردند ولی سند ۲۰۳۰ از بین نرفت تا دولت آقای رئیسی روی کار آمد و در بدنه اجرایی وزارتخانه به طور قطع مرگ سند ۲۰۳۰ رقم خورد.»

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903065

دیگر خبرها

  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز