Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:23:11 GMT

سرزمین خورشید به تالار وحدت می‌آید

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۴۸۳۴

سرزمین خورشید به تالار وحدت می‌آید

ارکستر سرزمین خورشید به رهبری عباس عامری در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، ارکستر سرزمین خورشید به رهبری عباس عامری و خوانندگی سیامک صانعی پس از چند اجرا در تالار رودکی، پنجمین کنسرت رسمی خود را 26 آبان ماه ساعت 21و 30 دقیقه در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دانیال جورابچی به عنوان «کنسرت مایستر» در این اجرا حضور دارد. ارکستر سرزمین خورشید از جمله ارکسترهای فعال خصوصی است که در سال ۹۶ به سرپرستی عباس عامری تاسیس شد.

 

رپرتوار این کنسرت بیشتر سولو محور بوده و قطعات برای ارکستر و ساز سولو تنظیم شده است.

 

امید همدانی به عنوان سولیست ویولنسل، دانیال جورابچی و امیر محمد کاظمی: سولیست ویولن، سینا کلوت: سولیست ویولا در این ارکستر حضور دارند.

 

هچنین نوازندگان؛ علی واقف: پیانو، کوروش مویدی راد: گیتار، دانیال عبدالحمیدی:فلوت، سحر شاطری:تیمپانی و آرسس نادرزاده: باس درام به همراه ارکستر بزرگ زهی و سکشن خردسالان سرزمین خورشید در این ارکستر هنرنمایی می‌کنند.

 

علاقه مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت امام رضا ع ماه صفر اربعین حسینی پیاده روی اربعین رحلت پیامبر اسلام امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع استان همدان سرزمین خورشید تالار وحدت برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیم‌های فولاد و تراکتور در حالی برگزار خواهد شد که هواداران تیم میزبان در تدارک استقبال پرتعداد از تیمشان هستند و احتمالا بیشتر ظرفیت ورزشگاه فولاد آره نا را پر خواهند کرد.

در همین حال باشگاه فولاد برای برگزاری یک کنسرت موسیقی برنامه‌‌ریزی کرده و حامد نیسی، خواننده عرب زبان، برای هواداران این تیم اجرا خواهد داشت.

این کنسرت دو ساعت پیش از شروع بازی برگزار خواهد شد و هواداران فولاد می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ از این برنامه مفرح استفاده کنند.

این خواننده عرب زبان پیش از این نیز یک‌بار در استادیوم فولاد آره‌نا اجرا داشت.

باشگاه فولاد همچنین نزدیک به ۴۰ اتوبوس برای ایاب و ذهاب هواداران این تیم در نظر گرفته است.

دیگر خبرها

  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود