Web Analytics Made Easy - Statcounter

سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من درباره استقلال صحبت نکردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر ماشین سازی تبریز از هفته نهم مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه گفت: من تمام توانم را می‌گذارم که تیمم موفق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام تلاشم این است که تیمم بهتر شود و به فوتبال ایران کمک کنم.

وی افزود: من درباره استقلال صحبت نکردم. چیزی که من گفتم، این بود که چه ببریم و چه ببازیم، باید در شرایط ورزشی رقم بخورد. جریمه‌های زیادی برای تیم ما در نظر گرفته شده که ناعادلانه بوده است. اینکه شما اسمش را بردید به آنها مربوط نمی‌شود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: یک موضوع دیگر هم هست، اینکه آنچه من در بازی پارس جنوبی دیدم باعث شد که بگویم نگران فوتبال ایران هستم. من تمام توانم را می‌گذارم که تیمم موفق شود. تمام تلاشم این است که تیمم بهتر شود و به فوتبال ایران کمک کنم. در فوتبال چنین اشتباهاتی وجود دارد. اشتباهات مربیان، بازیکنان و داوران. 45 سال در بالاترین سطح فوتبال بوده‌ام و همیشه اینطور بوده است، اما اتفاقی که در پارس جنوبی جم رخ داد به نظرم اشتباه نبود. بازیکن دو متر عقب‌تر از آفساید ضربه می‌زند، او آفساید نبوده است و  همه دیدیم که نخواستند گلشان را اعلام کنند.

گابریل کالدرون در ادامه عنوان کرد: در صحنه پنالتی هم داور در یک متری صحنه بود که نخواست آن پنالتی را اعلام کند. ایران داوران خوبی در سطح جهان دارد و به خاطر داوری ایران هم که شده، بهتر است که با چنین تصمیم‌هایی مخالفت شود. این تصمیم‌ها به فیفا می‌رسند و در کشورهای دیگر دیده می‌شوند. در واقع من به تیم دیگری کاری ندارم و نگران فوتبال ایران هستم. امیدوارم شما هم تلاش کنید تا این اتفاق بیفتد و با این اتفاقات مخالفت کنید.

سرمربی قرمزپوشان در ادامه در پاسخ به این سؤال که نگران محرومیت بابت اظهاراتش نیست، بیان کرد: دو صحنه کاملاً واضح گرفته نشده است و من در 45 سالی که در فوتبال هستم تا به حال چنین صحنه‌ای ندیده‌ام. من از اعتبار فوتبال ایران دفاع می‌کنم و نگران این موضوع نیستم، چرا که از بازی جوانمردانه‌ای دفاع می‌کنم و نگران محرومیت نیستم.

کالدرون درخصوص نیمکت نشینی بازیکنان گفت: ما تیم خیلی خوبی داریم و همیشه گفته‌ام که این شانس را دارم که با چنین بازیکنانی کار کنم. از ابتدا خیلی واضح و روشن در این خصوص با بازیکنان صحبت کردم. در بازی اول کنعانی‌زادگان که ملی‌پوش بود روی نیمکت نشست و بازیکنان خوب دیگری هم داریم که شاید روی نیمکت بنشینند، اما در نهایت خروجی کار برای ما مهم است.

سرمربی پرسپولیس درباره نرفتن علیرضا بیرانوند به مالزی افزود: این موضوع مهمی است و من هم از طریق رسانه‌ها متوجه این مسئله شده‌ام اما مهمترین موضوع برای ما بازی فردا با ماشین‌سازی است. جایزه را در هر زمانی هم می‌شود به بیرانوند داد.

کالدرون درخصوص عملکرد مدافعان گفت: من با نظر شما موافق نیستم و نمی‌دانم که کدام بازی را می‌بینید. ما در بازی با شهر خودرو روی کرنر گل خوردیم اما بعد از آن دو بازی را دو بر یک و پنج بر صفر پیروز شدیم و این نشان می‌دهد که اوضاع تیم ما خوب است، چون نتیجه گرفته‌ایم.

سرمربی سرخ پوشان درباره اینکه هنوز به ترکیب ثابت پرسپولیس نرسیده گفت: من هیچگاه تیمم را براساس تیم حریف نمی‌چینم، اما مسئله این است که به دنبال عوض کردن فلسفه تیم هستیم. این پروسه نیاز به زمان دارد و ما به دنبال تیم ایده‌آل می‌گردیم، هر چند که از همه مهم‌تر فلسفه کاری ماست و شما در چهار ماه آینده خواهید دید هر کسی که در زمین باشد تیم خیلی خوب بازی خواهد کرد. در حال حاضر روند ثابتی نداریم، چون فلسفه جدیدی داریم و به همین خاطر بازی فردا برای ما مهم است تا بتوانیم مثل بازی آخر بازی کنیم و باید نشان دهیم که راه ما درست است و در حال پیشرفت هستیم. از نظر فوتبالی به من حق می‌دهید چون بعد از پنج سال توانستیم پنج گل بزنیم و مقابل هر تیمی زدن پنج گل آسان نیست. پرسپولیس سه سال قهرمان شده، اما در بازی‌هایش پنج گل نزده است.

گابریل کالدرون در مورد بازی با ماشین‌سازی اظهار داشت: می‌خواهیم مثل بازی آخر خوب بازی کنیم و به همان روش کار کنیم تا هوادارانمان را با فوتبال خوب خوشحال کنیم. در ایران همه بازی‌ها سخت هستند و نمی‌توانیم از قبل بگوییم برنده‌ایم. فردا هم می‌خواهیم بازی خوبی انجام بدهیم و باید زود گل بزنیم تا به برنامه مورد نظرمان برسیم. سعی می‌کنیم این اتفاق رخ بدهد.

سرمربی قرمزپوشان درمورد اینکه شما بهترین شروع فصل را در بین مربیان خارجی پرسپولیس داشته‌اید، افزود: من این آمار را نمی‌دانستم. تیم فصل قبل قهرمان شده، ولی گل‌های کمی زده است. پرسپولیس سه بار متوالی قهرمان شده و ما برای بردن جام چهارم هر طور شده باید آمار گلزنی خودمان را خوب کنیم. برای این کار باید بهترین فوتبالمان را ارائه بدهیم. کاری که در گذشته انجام شده فوق‌العاده بوده و تکرار این جام‌ها خیلی سخت است. برای قهرمانی چهارم باید فلسفه من اجرا شود و خودم دوست دارم که این اتفاق رخ بدهد، با توجه به کیفیت بازیکنان این اجازه را داریم که فلسفه‌ام را پیاده کنم، البته از من انتقاد می‌کنند، اما من می‌خواهم رو به جلو حرکت کنیم و با اطمینان این راه را ادامه می‌دهیم تا به هدفمان برسیم. نمی‌شود گفت که جام را می‌گیریم یا نه، اما فوتبال خوبی انجام خواهیم داد.

کالدرون درمورد اینکه یکی از روزنامه‌ها نوشته که شما 110 هزار دلار پول گرفته اید، اما شما گفته‌اید که من پولی نگرفته‌ام، شفاف در این مورد صحبت کنید، که سرمربی پرسپولیس گفت: 15 جولای اولین پرداختی‌ام را گرفتم که در واقع 22 درصد از قسط اولم بود و در واقع خوشحال و راضی نیستم چون چهار ماه گذشته است. از پول خودم 25 هزار یورو وسایل تمرینی خریده‌ام، 11 هزار تای آن را برگردانده‌اند اما 14 هزار یورو باقی مانده است ولی من جانم را برای باشگاه می‌گذارم.

بیشتر بخوانید: سه بازیکن پرسپولیس بازی جمعه را از دست دادند+ عکس امیدوارم بازی فردا باعث شایستگی فوتبال ایران شود/ برای شکست استقلال اشتیاق زیادی داریم/ می‌خواستم دیاباته را به پرسپولیس بیاورم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پارس جنوبی پرسپولیس فوتبال ایران فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد