Web Analytics Made Easy - Statcounter

دسته بزرگی از هیئت رزمندگان فاطمیون و مهاجرین افغانستانی در عزای امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مشهد مقدس حضوری چشمگیر، ارزنده و اثرگذاری را به ظهور رساندند. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ بین الملل افغانستان نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، همزمان با روز شهادت امام رضا(ع) دسته بزرگ عزاداری و اجتماع عظیم خانواده شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران فاطمیون و عموم مهاجرین افغانستانی به همت هیئت رزمندگان فاطمیون در مشهد مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اجتماع پرشکوه که با حضور پررنگ مهاجرین افغانستانی همراه بود، با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی از میدان میرزا کوچک خان مشهد مقدس آغاز و تا حرم مطهر رضوی ادامه داشت.

فرزندان شهدای فاطمیون نیز با در دست داشتن تصاویر پدران حماسه ساز خود، به نیابت از آنان عزاداری کرده و به بارگاه منور امام هشتم مشرف شدند.

حضور کم‌نظیر و قابل توجه خانواده شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران فاطمیون در کنار مهاجرین افغانستانی در این اجتماع عظیم خط امید و مایه دلگرمی مجدد جامعه مسلمانان افغانستان شد.

در ادامه گزارش تصویری این دسته عزاداری و اجتماع باشکوه را ملاحظه می‌کنید:

انتهای پیام/.

R1447/P36446/S8,87,1413/CT8 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "افغانستان" لشکر فاطمیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار افغانستان لشکر فاطمیون اخبار افغانستان لشکر فاطمیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهاجرین پیامک سامانه سهما را جدی گرفته و در اسرع وقت مواد درخواستی این پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است. از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا تاریخ 1403/02/14 کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد نمایید.عدم اقدام به منزله عدم حضور تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به شما تعلق نمی گیرد».

سامانه هوشمندی به نام اختصاری سهما برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در ایران ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی