Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابوالفضل رسایی فرد سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهر با اشاره به شروع عملیات اجرای این پروژه، گفت: این بند سنگی ملاتی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در مدت سه ماه ساخته خواهد شد.

او با بیان اینکه این بند سنگی ملاتی از جمله پروژه‌های خارج از حوضه سد‌های استان است، اظهار داشت:حجم عملیات خاکی این پروژه آبخیزداری دو هزار متر مکعب و ارتفاع مفید آن هفت متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسایی فرد مساحت تحت پوشش این حوزه آبخیز را ۵۶۲ هکتار عنوان کرد و گفت: کنترل سیلاب، جلوگیری از فرسایش خاک اراضی کشاورزی پایین دست روستا‌های کتویه و میو دارالمیزان شهرستان مهر و تغذیه چاه‌ها و قنات‌های اطراف محدوده این حوزه را از اهداف مهم احداث این پروژه آبخیزداری عنوان کرد.
انتهای پیام/م

عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری دارالمیزان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر تسریع در روند احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان تاکید کرد و گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از سد جریکه در شهرستان زهک، چاه‌نیمه‌ها و پروژه احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین اضطراری آب سیستان و زاهدان با اشاره به ضرورت تامین پایدار آب شرب و بهداشت شهروندان منطقه و اهمیت پروژه آب‌شیرین‌کن زاهدان از نظر ملی و توجه ویژه دولت به آن، گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد و علاوه بر این باید راهکارهای متنوع دیگری نیز برای تسریع در تکمیل آن مورد توجه قرار گیرد.

امینی با اشاره به نشست تخصصی بررسی راهکارهای تسریع عملیات اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن گفت: در این جلسه اقدامات انجام شده در بخش آب، برق، نصب تجهیزات و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن، ایستگاه پمپاژ و موارد مربوط به محوطه‌سازی و دیوارکشی مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان با ظرفیت تامین 100 هزار مترمکعب در شبانه‌روز به منظور تامین اضطراری بخشی از آب مورد نیاز سیستان و زاهدان در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان