Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: افرادی که در روستاها و مکان‌های فاقد گاز زندگی می‌کنند با ثبت نام در سامانه تجارت آسان از سهمیه نفت سفید برخوردار می‌شوند. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

قربانعلی مردانی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، در پاسخ به اینکه تعیین تکلیف روستاها و مکان‌های فاقد گاز در زمینه سوخت زمستانه امسال اظهار داشت: گازرسانی به روستاها توسط شرکت گاز انجام می‌شود و روستاهایی که علمک گاز دارند اما گاز در شبکه وارد نشده است می‌توانند از سهمیه نفت زمستانه بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  این افراد باید درخواست نفت سفید خود را  در سامانه ثبت کرده تا بتوانند به میزان تعیین شده سهمیه دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: از سال گذشته به فرمانداری‌ها، دهیاران و بخشداران ابلاغ شده که نسبت به ثبت نام مردم در سامانه برای دریافت سهمیه نفت اطلاع رسانی شود.

مردانی با بیان اینکه شرکت نفت آخرین مرحله است چون شرکت گاز روستاها و نقاط مسکونی فاقد گاز را به ما اعلام می‌کند و نقاطی که هنوز گاز نرفته تاییدیه شرکت گاز را بگیرند می‌توانند از نفت استفاده کنند.

سهمیه نفت سفید 87 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد قطع می‌شودسهمیه نفت سفید 31 هزار خانوار در استان کرمانشاه قطع شدسهمیه نفت سفید برای ذخیره‌سازی در استان البرز اعلام شد

وی اظهار داشت: امسال کالابرگ نفت سفید در کار نیست و از طریق ثبت نام در سامانه الکترونیکی انجام می‌شود و در توزیع سوخت سفید هیچ مشکل و کمبودی در استان نداریم و بهترین وضعیت را داریم، اما راهکاری باید مشخص شود تا به  افرادی که بی‌بهره از گاز هستند اطلاع رسانی شوند تا در سامانه ثبت نام کنند.

مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان جنوبی بیان کرد: دفتر پیشخوان، فروشندگان نفت سفید حاضر به همکاری هستند تا افرادی که هنوز در سامانه ثبت نام نکردند را راهنمایی کنند و سال گذشته نفت سفید از طریق کالا برگ توزیع می‌شد، اما امسال با ثبت نام الکترونیکی سهمیه هر مرحله شارژ می‌شود.

مردانی تصریح کرد: امسال سهمیه هر خانوار 1350 لیتر است. توزیع سوخت در چند مرحله اعلام می‌شود که دومین مرحله امسال  اعلام شده و هر مرحله دو ماهه یا همان 50 روزه است و تا نهایت فروردین ماه یا اواخر اسفند ماه آخرین مرحله است.

وی عنوان کرد: تحویل سوخت به خانوارها مشروط به ثبت نام در سامانه جدید تجارت آسان و ارائه شماره کارت بانکی است.

انتهای پیام/ز

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی مهرانگیز با بیان اینکه در شماری از استان‌های کشور این سامانه راه اندازی شده است افزود: هم استانی برای دریافت پاسخ حقوقی خود می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ با این سامانه صحبت کنند و پاسخ خود را از وکلا دریافت کنند و بعد از ظهر نیز از طریق تماس با شماره ۱۲۹ به صورت گویا سوال مدنظر خود را پرسیده و جواب را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: پیشنهاد دادیم که پاسخگویی حضوری البته به صورت رایگان هم داشته باشیم، زیرا برخی سوالات نیاز به توضیح بیشتر برای مردم دارد که قول داده شده این مورد هم انجام شود.

رئیس اداره معاضدت، وکالت اتفاقی و تسخیری و نائب رئیس شورای عالی مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: سامانه تلفنی ۱۲۹ در مرکز استان بوشهر با حضور رئیس کل دادگستری، هیئت مدیره مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با هدف تحقق سند تحول قضایی راه اندازی و افتتاح شده است.

عزالدین سلیمانی افزود: این طرح در ۲۸ استان کشور راه اندازی و شروع به کار کرده است تا مردم با تماس با این سامانه پاسخ سئوالات حقوقی خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه افزون بر ۶۲ وکیل در کشور در این طرح مشارکت دارند اضافه کرد: وکلا به صورت نوبتی و برحسب تکالیف قانونی خود برای پاسخگویی همکاری می‌کنند که همگی از مرکز وکلای قوه قضائیه هستند.

نائب رئیس شورای عالی مرکز وکلای قوه قضائیه بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور با سامانه ۱۲۹ تماس گرفته و مشاوره خود را دریافت کرده اند و درصد بالایی از پرونده‌های ورودی به اماکن قضایی از طریق این سامانه حل و فصل شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر