Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی ۵ فیلم پُرفروش هفتگی سینماهای سراسر کشور نشان می‌دهد دو فیلم تازه اکران شده خانه پدری و هزارتو خیلی زود توانستند مخاطبان سینما را به سمت خود جذب کنند. که البته توقیف زود هنگام و یکباره خانه پدری جدی‌ترین رقیب هزارتو را کنار زد تا این فیلم این هفته با فروشی نزدیک به یک میلیارد تومان در صدر پرفروش‌های هفته جا خوش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو فیلم مسخره باز به کارگردانی همایون غنی‌زاده و ماجرای نیمروز ۲: رد خون ساخته محمدحسین مهدویان که هفته‌های جاری خوب می‌فرختند و صدر گیشه را طی چند هفته اخیر هی دست به دست می‌کردند نیز این هفته خوب فروختند و در جایگاه دوم  و چهارم پرفروش‌ها قرار گرفتند.

کلوپ همسران هم که از صدر نشینی گیشه در هفته اول اکران کار خود را در سینماها شروع کرد رشد نزولی را همین طور هفته به هفته طی کرده و حالا در رده پنجم پرفروش‌ها قرار گرفته است.

اما فیلم سینمایی هزارتو در نخستین هفته اکران با نمایش در ۸۴ سالن سینما ۹۱۵ میلیون تومان فروخت و در بالای جدول پرفروش ها هفته قرار گرفت.

این فیلم به کارگردانی امیرحسین ترابی در خلاصه داستانش آمده است: زندگی یه هزارتوی پیچیده‌اس، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجه‌اش نمی‌شی!

در هزارتو شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، پژمان جمشیدی، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، مریم معصومی، شیرین یزدان بخش و مهسا باقری ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی مسخره باز نیز در در سومین هفته اکران خو با فروش ۴۶۸ میلیون تومان بالاتر از ماجرای نیمروز؛ رد خون در صدر پُرفروش های هفته قرار گرفت.

این فیلم با اکران در ۹۱ سالن سینما در مجموع نیز ۲ میلیارد ۱۵۱ میلیون تومان فروخته است.

هدیه تهرانی، صابر ابر، بابک حمیدیان، علی نصیریان، محسن حسینی، رضا کیانیان، داریوش موفق، فرزان جلالی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تو پرورشگاه صدام می کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم.

مسخره‌باز داستان جوانی (صابر ابر) شیفته‌ی بازیگری است که در یک سلمانی کار می‌کند و شب‌ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می‌پردازد. صاحب‌کار او کاظم آقا (علی نصیریان) که فردی معتقد به اصول اخلاقی است سر ماجرایی با سرهنگ کیانی از قدیم‌الایام مشکل دارد. مانفر د (داریوش موفق) که دوست و کارچاق‌کن این سلمانی است شبی وارد سلمانی شده و بیان می‌کند که موهای بلند زنانه را به قیمت خوب می‌خرد.

فیلم سینمایی خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری نیز هر چند تنها ۵ روز روی اکران در سینماهای سراسر کشور را دید اما با فروش ۴۵۲ میلیون تومانی در رده سوم پرفروش هفته قرار گرفت.

این فیلم با نمایش در ۲۴ سالن سینما فعلا از ادامه اکران باز مانده است.

خانه پدری سرگذشت خانواده‌ای در شش دهه را روایت می‌کند. زندگی محتشم از ۱۵ تا ۸۰ سالگی که در مرگ خواهر بزرگترش خود را مقصر می‌داند.

مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، نازنین فراهانی، مینا ساداتی و معصومه بافنده بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز؛ رد خون نیز این هفته با فروش ۳۸۷ میلین تومانی در رده چهارم  پرفروش های هفته قرار گرفت.

این فیلم در مجموع ۵ هفته نمایش در ۱۷۶ سالن سینما ۴ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان فروخت.

روایت کلی این فیلم پیرامون اتفاقات بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد است. نیروهای امنیتی ایران متوجه حضور نفوذی‌های سازمان مجاهدین خلق در جبهه می‌شوند. با ارسال دو مأمور امنیتی به بغداد می‌خواهند قبل از شروع عملیات فروغ جاویدان، فرمانده این عملیات را ترور کنند. اما داستان طور دیگری رقم می‌خورد…

در این فیلم هنرمندانی چون جواد عزتی، بهنوش طباطبایی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی، مهدی زمین‌پرداز، هستی مهدوی و حسین مهری ایفای نقش کرده اند.

فیلم پنجم جدول پرفروش‌های هفته نیز به کلوپ همسران اختصاص دارد که ۱۵۷ میلیون تومان فروخت.

این فیلم در ششمین هفته اکران در ۸۰ سالن سینما در مجموع ۲ میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان فروخته است.

میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، سمیرا حسن‌پور، رضا بنفشه‌خواه و گوهر خیراندیش بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند.

فیلم کلوپ همسران داستان سه مرد است که در اجتماع از موقعیت عالی، قدرت و اقتدار برخوردار بوده ولی در منزل از همسران خود بشدت حساب می برند تا اینکه روزی گیر کردن این سه مرد در آسانسور با یک خانم غریبه سرآغاز فرار از دست همسرانشان می شود. آنها به کمک یک گروگان گیر به جزیره کیش پناه می برند و...

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانه پدری فروش فیلم ها گیشه سینما سینما ماجرای نیمروز رد خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر