Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد مهراندیش روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در زنجان در محل بیمه سلامت استان زنجان، با اشاره به اهداف راه اندازی سامانه ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت گفت: با راه‌اندازی مرکز تماس ۱۶۶۶، میزان رضایت مردم و بیمه‌شدگان از سازمان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بررسی‌ها و نظرسنجی‌های ماهانه‌ دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان نشان می‌دهد که اغلب تماس‌گیرندگان از پیگیری و پاسخ‌گویی این سامانه به مشکلات و سؤالات آنان راضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس مرکز ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه در همه سازمان های خدمات رسان اصل مهم مرز گفتمان واحد و انتقال مشکلات مردم به مدیران امری مهم  محسوب می شود، گفت: هدف از راه اندازی چنین سامانه هایی ایجاد درگاه واحد و یکپارچه اطلاع رسانی ۲ طرفه بین مردم و بیمه شدگان و انتفال مشکلات بیمه شدگان به مدیران ارشد است.

مهراندایش افزود: موضوعات این سامانه صرفا در قالب شکایات نیست، بلکه نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات را نیز دربر می گیرد و در واقع این سازمان به سمت ارائه الکترونیکی خدمات پیش می رود.

رئیس مرکز ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه رفع مشکل یک بیمه شده می تواند به سایر بیمه شدگان نیز تسری پیدا کند، گفت: سامانه مرکز ۱۶۶۶ بیمه سلامت در تمامی دفاتر پیشخوان و کانال های مختلف اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهد.

مهراندیش افزود: انتظار بر ثبت حجم زیادی از تماس ها نیست به دلیل آنکه عموم مردم با قوانین بیمه‌گر و خدمات ارائه شده آشنا هستند و وقتی فرآیند جدیدی در سازمان تعریف و یا تغییری ایجاد می شود با سامانه مربوطه تماس می گیرند.

رئیس مرکز ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت  با بیان اینکه  مهمترین سرویس ارائه شده در سامانه ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت مربوط به استحقاق سنجی  است، گفت: بیشترین تماسها با سامانه، مربوط به مشکلات ارجاعی به دفاتر پیشخوان دولتی است.

کد خبر 4759338

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت طرح نظام بیمه سلامت اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر ایلام بارش باران سانحه تصادف گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه مرز مهران مشهد شهادت امام رضا ع شهرکرد استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد