Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@17:10:43 GMT

۲۳۵ ایده فناورانه در آذربایجان‌شرقی تجاری شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۶۴۵۱

۲۳۵ ایده فناورانه در آذربایجان‌شرقی تجاری شد

عبدالرضا واعظی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره رویش در میانه میزان حمایتهای مالی انجام شده از این شرکتها را ۶ هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تعداد کل فناوری های ایجاد شده را ۴۶۳ ایده و میزان اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده را ۳ هزار و ۸۵۸ فقره خواند.

واعظی دانشجویان و دانش آموزان، فارغ التحصیلان دانشگاهها و مراکز آموزشی، کارشناسان صنایع و سازمانها، تمامی زنان و دختران خانه دار و تمامی ساکنان شهرستان میانه حتی روستاها را جامعه هدف برای شرکت در جشنواره رویش شهرستان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه هم گفت: انتقال مرکز رشد میانه به مرکز آموزشی فنی و حرفه ای شهرستان اقدامی مهم برای تغییر رویکرد و شیوه و روش کار در مرکز رشد شهرستان بوده و سبب ارتباط تنگاتنگ اعضاء خواهد بود.

محمدرضا مشایخی اولین اقدام برای جمع بندی موضوعات پیرامون حوزه علم و فن آوری شهرستان را اشرافیت اطلاعاتی نسبت به مزیت ها و ظرفیت های شهرستان خواند و افزود: با اشرافیت اطلاعاتی می توان به روز کار کرده و مسیر دست یابی به اهداف را تسهیل کرد.

مشایخی همچنین با تاکید بر اینکه اشرافیت اطلاعاتی محصور به مسائل خاص نبوده و تمامی مسائل را شامل می شود، بروز بودن توام با هوشمندی در کنار اشرافیت اطلاعاتی را از دیگر شاخصه های توسعه برای مرکز رشد و فناوری میانه عنوان کرد.

46

کد خبر 1315844

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فناوری استان آذربایجان شرقی باشگاه پرسپولیس لبنان باشگاه استقلال سعد حریری سینمای ایران سوریه استان لرستان دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"آمنه جمالو" مدیر منطقه برق خیام با اعلام اینکه طرح ایمن سازی انشعابات برق بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور با توجه به قدمت تاریخی و فرسودگی بناهای تجاری این محدوده با سرعت در حال اجرا است از همکاری نکردن برخی از مالکان و مستأجران به عنوان بزرگ‌ترین مانع در اجرای این طرح نام برد و گفت: علیرغم همه مشکلات، با پیگیری‌های انجام شده توسط همکاران ما و جلب همراهی صاحبان اصناف و مالکان، تاکنون ۹ هزار انشعاب برق مربوط به ۱۶۴ مجتمع و سرای تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور، بهسازی شده و ایمن و به روز سازی وضعیت شبکه، تابلوها و انشعابات برق سایر بخش‌های تجاری بازار نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

عضو کارگروه ساماندهی شبکه و انشعابات بازار تهران؛ در خصوص شرح اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: با پیگیری‌های مکرر همکاران منطقه برق خیام و جلب همراهی مالکان و مستأجران، ۵ هزار و ۸۵۶ انشعاب برق نصب شده در ۱۰۶ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و ۳ هزار و ۱۸۲ انشعاب برق نصب شده در ۵۸ مجتمع تجاری در محدوده‌های مجاور بازار بزرگ تهران تاکنون به صورت کامل ساماندهی شده و فرآیند اصلاح و ایمن سازی بالغ بر یک هزار انشعاب برق متعلق به ۱۲ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ و محدوده‌های مجاور نیز در مرحله اجرای ایمن سازی شبکه داخلی برق است.

"جمالو" ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری سایر مالکان به ویژه مالکان حقوقی واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران به زودی شاهد ایمن سازی کامل انشعابات برق این مجموعه بزرگ تاریخی و اقتصادی کشور باشیم.

کد خبر 6097151 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس