Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@20:49:37 GMT

تارتار: نمی‌خواهیم از کورس بالای جدول جا بمانیم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۶۷۴۹

تارتار: نمی‌خواهیم از کورس بالای جدول جا بمانیم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: سه امتیاز بازی با فولاد برای ما بسیار مهم است زیرا نمی‌خواهیم از کورس جا بمانیم.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولاد، اظهار کرد: همه بازی‌ها در لیگ برتر دشوار هستند و اگر با تیمی مانند فولاد بازی داشته باشید، کار دشوارتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: وضعیت لیگ برتر درصورت کناره گیری پارس جنوبی

وس افزود: فولاد تیمی با ساختار قوی است و کادر فنی جوانی دارد که اهداف بزرگی در سر می‌پروراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اضافه شدن سعید آذری به کادر مدیریت این باشگاه می‌تواند موجب قوی‌تر شدن فولاد شود زیرا وی از مدیران کاربلد فوتبالمان است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره حضور هواداران تیمش گفت: کار سختی داریم اما این بازی در خانه ما است و هواداران را در کنارمان خواهیم داشت. نیاز مبرم به این سه امتیاز داریم تا از کورس بالای جدول جا نمانیم که بر همین اساس بازیکنان باانگیزه بالا و ارائه بازی خوب و هدفمند، می‌توانند از نقاط ضعف فولاد استفاده کنند تا به به برد برسیم.

او در پایان عنوان کرد: درباره محرومیت سعید آهنی، بازیکن جوان تیم‌مان باید بگویم او در حالی محروم شده که ما نامه‌ای مبنی بر حضور او در تیم ملی دریافت نکرده‌ایم و امیدواریم او قبل از بازی بخشیده شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم مهدی تارتار فوتبال لیگ برتر لیگ برتر فوتبال فولاد تیم ملی نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در فصل جاری لیگ برتر شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکرده حالا برای قطعی کردن بقای خود در مسابقات تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در این راستا هواداران فولاد هم به حمایت حداکثری از تیم خود در هفته‌های پایانی می‌پردازند. در فاصله کوتاه تا دیدار فولاد و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هواداران تیم پرافتخار اهوازی با ایجاد کمپین‌های پر تعداد به حمایت از فولاد خوزستان پرداختند.

هواداران فولاد برای پر کردن صندلی‌های ورزشگاه مدرن خود در اهواز در فضای مجازی قول و قرار گذاشتند. فولادی‌ها که این فصل استقبال چندان زیادی از بازی‌های خانگی خود نکرد‌ه‌اند، حالا قصد دارند در روز دوشنبه با حمایت حداکثری از تیم خود در فولاد آرنا زمینه را برای موفقیت مقابل تیم قدرتمند تراکتور فراهم آورند.

صفحات هواداری فولاد در فضای مجازی طی یکی دو روز گذشته پر از فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به بازی با تراکتور است. اتفاقی که به نظر می‌رسد باعث شود تا بعد از مدت‌ها شاهد ایجاد جوی خوب در فولاد آرنا باشیم.

باشگاه فولاد خوزستان هم برای جابه‌جایی هواداران در روز دوشنبه برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. قرار دادن اتوبوس‌های پرتعداد در نقاط مختلف استان خوزستان برای انتقال هواداران از جمله این برنامه‌هاست. فولادی‌ها همچنین در سطح شهر اهواز نیز تبلیغاتی را برای حضور هواداران انجام دادند.

دیدار فولاد و تراکتور ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که احتمالاً با حضور حداکثری هواداران در حال و هوای خاصی در اهواز برگزار شود.

دیگر خبرها

  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند