Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سالاری، گفت: مانور پدافند غیرعامل با رویکرد پایش آلودگی و مبارزه با آفات مگس میوه مدیترانه ای در باغات جبالبارز شمالی برگزار شد.

«علی سالاری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از برگزاری مانور پدافند غیرعامل با رویکرد پایش آلودگی و مبارزه با آفات مگس میوه مدیترانه ای در باغات جبالبارز شمالی خبر داد و گفت: مانور پدافند غیرعامل مبارزه با آفت مگس میوه مدیترانه ای در جبالبارز شمالی با حضور همکاران جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان در روستای کرچیسکا از توابع شهر جبالبارز شمالی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت، بیان داشت: این مانور با اهداف، تکرار آموزش های میدانی و عملیاتی به کارشناسان مراکز جهادکشاورزی در زمینه مقابله با خطرات آفت مگس میوه مدیترانه ای، برآورد میزان آمادگی نیروهای عملیاتی، هماهنگی نیروها در مدیریت حادثه، ارزیابی توانایی کارکنان مراکز خدمات جهادکشاورزی در مواقع بحران و نیز شناسایی نقاط ضعف و قوت نیروها برگزار شد.
وی، اظهار داشت: آفت مگس میوه مدیترانه یکی از آفات مهم، قرنطینه و خطرناک است که در صورت عدم کنترل می تواند خسارت جبران ناپذیری را به باغات میوه وارد کند.
سالاری، افزود: با توجه به فصل برداشت مرکبات اجرای این مانور در هفته پدافند غیرعامل، در راستای استمرار و تقویت اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش قدرت اثر تهدیدات ناشی از خطر آفت مگس میوه مدیترانه ای و نیز کاهش میزان خسارت و تلفات ناشی از تهدید این آفت، گام موثری است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت، ضمن توصیه به باغداران حوزه شهرستان جیرفت، ابراز داشت: باغداران با رعایت نکات فنی و دستورالعمل های جهادکشاورزی در امر مبارزه و کاهش خسارت آفت با کارشناسان مراکز خدمات جهادکشاورزی همکاری کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع ماه صفر پیاده روی اربعین امام رضا ع کانون های مساجد اربعین حسینی عزاداری آفت مگس میوه مدیترانه ای مانور پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر