Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، مهندس محسن رحمانی در این خصوص اظهار کرد: مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور 16 تیم از استان های قم، یزد، سمنان، کرمان، گیلان، مازنداران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی از 18 تا 20 آبان ماه در بجنورد برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مرحله منطقه‌ای هشتمین دورۀ مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان‌های البرز، خراسان شمالی، کردستان و هرمزگان برگزار خواهد شد و تیمهای دانشجویی شرکت کننده جهت انتخاب تیم‌‌های راهیافته به مرحله کشوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور ۶۲۵ تیم در دانشگاههای سراسر کشور برگزار شد که در این بین ۶۴ تیم به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند و از این بین هر منطقه ۳ تیم و مجموعاً ۱۲ تیم به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
سرپرست جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و با توجه به نیاز فضای علمی و فرهنگی کشور بویژه دانشگاه ها به گفت و گوی اخلاق محور، جهاددانشگاهی اقدام به طرح ریزی این مسابقات کرد.
رحمانی با بیان اینکه هدف یک مباحثه رودرو، روشمند و منطقی و ایجاد محیطی امن برای بیان آزادانه اندیشه هاست افزود: هدف این است که در این مسابقات همدلی، وحدت و صمیمیت تقویت شود و به دور از کینه و کدورت و فضای احساسی، پرهیز و توهین و افترا، برجسته سازی دانایی محوری، مستندگویی، مسالمت جویی و محترم انگاری آراء اشخاص نهادینه شود.
وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه دائمی مسابقات در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قرار دارد که علاقه‌مندان برای شرکت و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این دبیرخانه به آدرسwww.isdc.ir  مراجعه کنند.
رحمانی گفت: میزبانی مرحله منطقه‌ای مسابقات مناظره دانشجویان ایران با مشارکت دانشگاه‌ها، استانداری و برخی نهادها و ادارات کل خراسان شمالی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن مناظره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی

به گزارش "ورزش سه" تیم دانشجویان ایران با سرمربیگری بهنام طاهرزاده مهاجم سابق پرسپولیس که مقداد خدابنده و عرشیا افتخاری همکارانش در کادر فنی هستند راهی مسابقات جهانی هستند.

اسامی بازیکنان تیم ملی دانشجویان عبارت است از
ابوالفضل عباسی، علی فاتحی، امیر شهسواری، امیر حسین باقری، فرزین‌ مقیم، امیرحسین‌ گل دوست، امیرحسین غیرتمند، سینا اسلامی، محمد حسین‌زاده، حمید افشون، دانیال جانفدا، عرشیا نجفی، علی نوروزی، علیرضا ابوالصدق، سبحان واحدی، عرشیا فلاحت‌زاده، ابوالفضل حبیبی، عرشیا کاظمی، عرفان فدایی، محمد پرفکر مقدم، حسین ابراهیمی. 

عجیب این‌جاست که ویزای اعضای این تیم همین امروز صادر شده و در حالی که مسابقات از فردا آغاز خواهد شد تیم دانشجویان ایران بامداد امروز از طریق ترکیه راهی آنتورپ در بلژیک خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا