Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره باشگاه امروز چهارشنبه تشکیل جلسه داد و درباره مسائل مرتبط با تیم و بازی‌های پیش رو صحبت شد. از مهم‌ترین مباحث نشست بیش از چهار ساعته امروز، برنامه‌های اقتصادی باشگاه بود که مدیر عامل در ارتباط با پیشنهادها، طرح‌ها، مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته گزارشی را به هیات مدیره ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه رضا یلوه معاون اقتضادی باشگاه هم توضیحاتی را درباره این توافقات جدید ارایه کرد

محمد حسن انصاری فرد در این ارتباط در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: پیشنهادها، طرح‌ها و نتایج مذاکره‌ها را در جلسه با هیات مدیره مطرح کردیم و این موارد مورد بررسی و تایید قرار گرفت. حالا می‌توانیم بگوییم اتفاقات خوبی در راه است و این نوید را می‌دهیم که در پی توافق با یک اسپانسر جدید و قوی دیگر  درآمدها افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که پیش از این گفتیم، نیاز داریم درآمدها را افزایش بدهیم و میزان درآمدهای قبلی برای هزینه‌های باشگاه کافی نخواهد بود. در حال حاضر با ایرانسل قرارداد داریم و این قرارداد که مربوط به گذشته است تا سال 1401 ادامه خواهد داشت. البته همکاری و تعامل خوبی با ان ها داریم ولی مجموعه‌های دیگری هم به ما اضافه می‌شوند و شرایط افزایش درآمد باشگاه مهیا می‌شود. نوید اتفاقات خوبی را می‌دهیم که در همکاری با یک مجموعه  قوی دیگر  به زودی اعلام می شود.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انصاری فرد پرسپولیس اسپانسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند