Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد مصدق کهنموئی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اسکو از توابع آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این یک حرکت جدی است که در قوه قضاییه شروع شده است و ادامه دارد .
وی مبارزه با فساد را منوط به همکاری سران سه قوه و همه مسئولان دانست و افزود: مسئولان باید در مبارزه با فساد به قوه قضائیه کمک کنند و راههای ایجاد فساد در دستگاه های مختلف را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی قوه قضائیه یکی از آسیب های اصلی در قوه قضائیه را روند طولانی رسیدگی به پرونده ها عنوان کرد و افزود: این مشکل با افزایش امکانات و نیروی انسانی قابل حل نبوده بلکه باید با تدوین قوانینی مشکلات دست و پاگیر در این حوزه حل و رسیدگی به مسائل حقوقی مردم با سرعت انجام شود.
حجت الاسلام مصدق با اشاره به انتخابات پیش رو بر ضرورت داشتن بصیرت در بین آحاد مردم تاکید کرد و گفت: مردم با داشتن تجربه چهل ساله، باید آگاهانه به کسی رای بدهند که مدافع حقوق ملت بوده و از هرگونه فساد به دور باشد .

تعدادی از معاونان رئیس قوق قضائیه در آستانه سفر حجت الاسلام رئیسی به آذربایجان شرقی در این استان حضور دارند.

رئیس قوه قضائیه فردا پنجشنبه مهمان مردم آذربایجان شرقی است.

وی در سفر یک روزه قرار است با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون و اقشار مختلف مردم دیدار و همچنین در جلسه شورای اداری استان شرکت کند.
رئیس قوه قضائیه در این سفر ضمن دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی در جلسه شورای قضایی آذربایجان شرقی نیز شرکت خواهد کرد.
نشست با صنعتگران، تولید کنندگان و نمایندگان اتحادیه‌های کارگری از دیگر برنامه‌های رئیس دستگاه قضا در این سفر خواهد بود.
همزمان با این سفر ، معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به ۱۷ شهرستان این استان، مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی این مناطق را ارزیابی می کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی قوه قضاییه اسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • لبه تیغ
  • پایش مواد غذایی دریایی با جوهر هوشمند ایرانی