Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در راستای تجدید میثاق دانش آموزان با آرمان های والای  امام و شهدا در مدارس این استان در دستور کاری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و اطاعت از رهبری، ادای دین و عمل به وصیت نامه شهد از جمله اهداف برگزاری این برنامه مهم انقلابی در مدارس البرزاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی  بیان داشت: سراسر زندگی شهدا درس پایداری، شجاعت، ایمان قوی، ولایتمداری و وفاداری و ایثار است و دانش آموزان باید در مسیر شهدا گام بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: همه ما باید برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی رهرو شهدای والامقام باشیم زیرا پیام شهیدان، حفظ ارزش های ولایی ، دارا بودن روحیه انقلابی و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان است.

قاسمی عنوان کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران با صلابت و عزت در عرصه های مختلف بین المللی حضور پیدا می کند، به برکت خون همین شهداست و ما باید با اصلاح رفتار و کردار خودمان شرمنده آنها نباشیم.

وی ادامه داد: نسل امروز نیاز به مرور و یادآوری اهداف و آرمان های شهید فهمیده ها در جامعه دارد.

در این برنامه ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی در مدارس البرز ندای لبیک یا خامنه ای سر دادند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا

دریافت 46 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6090990

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا