Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@08:28:08 GMT

راز رضایت مردم و سهامداران از بیمه آسیا

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۷۵۱۶

راز رضایت مردم و سهامداران از بیمه آسیا

به گزارش اقتصادآنلاین، مجموع حق بیمه تولید شده توسط شرکت بیمه آسیا در هفت ماه نخست پارسال ۲۴ هزار و ۷۰۱ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال بوده که این میزان در هفت ماه نخست امسال با رشدی ۴۰ درصدی به ۳۴ هزار و ۵۹۸ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال افزایش یافته است. همچنین میزان خسارت پرداخت شده بیمه آسیا از رقم ۱۲ هزار و ۹۴۸ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال در پایان مهر پارسال با ۳۱ درصد رشد به ۱۷ هزار و ۱۱ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال در پایان مهر امسال افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکات کلیدی بر عملکرد بیمه آسیا

مجموع حق بیمه تولید شده توسط شرکت بیمه آسیا در هفت ماه نخست پارسال ۲۴ هزار و ۷۰۱ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال بوده که این میزان در هفت ماه نخست امسال با رشدی ۴۰ درصدی به ۳۴ هزار و ۵۹۸ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال افزایش یافته است. همچنین میزان خسارت پرداخت شده بیمه آسیا از رقم ۱۲ هزار و ۹۴۸ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال در پایان مهر پارسال با ۳۱ درصد رشد به ۱۷ هزار و ۱۱ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال در پایان مهر امسال افزایش یافته است.

نکات کلیدی بر عملکرد بیمه آسیا

از مجموع کل حق بیمه تولیدی این شرکت در مهرماه ۱۳۹۸، بالغ بر ۳۵ درصد در رشته بیمه درمان، ۳۷ درصد در رشته بیمه شخص ثالث و حوادث سرنشین، ۹ درصد در رشته بیمه بدنه، ۶ درصد در رشته بیمه زندگی و ۱۳ درصد در سایر رشته‌های بیمه‌ها بوده است. از مجموع کل خسارت پرداختی توسط شرکت در مهرماه ۱۳۹۸، سهم بیمه درمان ۲۵ درصد، سهم بیمه شخص ثالث و حوادث سرنشین، ۵۱ درصد، سهم بیمه بدنه خودرو، ۱۲ درصد، سهم بیمه‌های زندگی، ۵ درصد و سهم سایر رشته‌ها هم ۷ درصد برآورد شده است. از مجموع کل حق بیمه تولیدی این شرکت در هفت ماهه نخست سال ۱۳۹۸، بالغ بر ۲۵ درصد در رشته بیمه درمان، ۴۰ درصد در رشته بیمه شخص ثالث و حوادث سرنشین، ۱۲ درصد در رشته بیمه بدنه، ۸ درصد در رشته بیمه زندگی و ۱۵ درصد در سایر رشته‌های بیمه‌ها بوده است. از مجموع کل خسارت پرداختی توسط شرکت در هفت ماهه نخست سال ۱۳۹۸، سهم بیمه درمان ۲۶ درصد، سهم بیمه شخص ثالث و حوادث سرنشین، ۴۶ درصد، سهم بیمه بدنه خودرو، ۱۳ درصد، سهم بیمه‌های زندگی، ۷ درصد و سهم سایر رشته‌ها هم ۸ درصد برآورد شده است. نسبت خسارت پرداختی به حق بیمه تولیدی در پایان مهر امسال ۴۹ درصد برآورد می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق

بررسیها نشان میدهد مجموع دو پرداختی به اقشار محروم، یعنی یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر کفایت نمی نمی‌کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان میدهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمیکند.

بر این اساس نسبت مجموع متوسط  مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی 75 درصد و در کمیته امداد 86 درصد  کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی 47 درصد و در کمیته امداد 54 درصد کفایت می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • آغاز ماراتن کنکور داوطلبان رشته علوم تجربی در قم
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد