Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:01:40 GMT

دادگستری‌ها از ظرفیت بسیج حقوقدانان استفاده کنند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۷۶۸۲

دادگستری‌ها از ظرفیت بسیج حقوقدانان استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیئت اندیشه‌ورز و مسئولین استانهای سازمان بسیج حقوقدانان عصر امروز چهارشنبه با آیت‌الله رئیسی، رییس قوه قضاییه دیدار کردند.

آیت‌الله رییسی در این دیدار اظهار داشت: سازمان بسیج حقوقدانان مشاوران و مستشارانی بسیار امین برای قوه قضاییه و دستگاه‌ها و سازمان‌هایی است که دغدغه حقوقی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ظرفیت سازمان بسیج حقوقدانان می‌تواند بهترین مشاور برای سازمان‌ها باشد، گفت: سازمان بسیج حقوقدانان سازمانی کارآمد برای دفاع از حقوق مردم ، دفاع از ارزش‌های اسلامی و حمایت از جریان حق‌خواهی و عدالت‌طلبی و یک مجموعه بسیجی با تفکر و عمل بسیجی است.

همچنین رسول بهرامی‌پور، رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه هم در این دیدار از آیت‌الله رئیسی خواست تا دادگستری‌ها از ظرفیت بسیج حقوقدانان استفاده کنند.

وی همچنین با بیان اینکه در کرمانشاه رییس هیئت اندیشه‌ورز دکتر توسلی زاده، رییس کل دادگستری استان است خواستار تسری این موضوع به تمام استانها شد.

کد خبر 4759465

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه آیت الله رئیسی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر ایلام بارش باران سانحه تصادف گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه مرز مهران مشهد شهادت امام رضا ع شهرکرد استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند