Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:27:42 GMT

بهبود کسب وکارهای حوزه IT در سال رونق تولید

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۷۹۶۳

بهبود کسب وکارهای حوزه IT در سال رونق تولید

ایسنا/اصفهانمدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: در سال رونق تولید انتظار می رود که کسب و کارها در حوزه IT بهبود یابد.

به گزارش ایسنا علی یارمحمدیان عصر امروز چهارشنبه در آئین افتتاح بیست و پنجمین نمایشگاه اتوکام درمحل نمایشگاه های بین المللی اصفهان،  اظهار کرد: این نمایشگاه که از قدیمی ترین و پرمخاطب ترین نمایشگاه های کشور است با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جایگاه والای این نمایشگاه در سطح کشور اشاره کرد و افزود: حضور شرکت ها، بازدید بالای عمومی و پتانسیل وسیع استان اصفهان سبب شده تا این نمایشگاه جایگاه والایی در سطح کشور پیدا کرده و بتوانیم دومین دوره نمایشگاه استارتاپ ها و نوآفرین ها را در آن برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ادامه داد: برنامه های جانبی این نمایشگاه سبب شده تا بعد علمی نمایشگاه افزایش یابد.

یارمحمدیان همچنین مخاطبان این نمایشگاه را اساتید، دانشجویان، فروشندگان لوازم جانبی و عموم علاقمندان دانست و افزود: در این رویداد به دنبال ارائه آخرین توانمندی ها و دستاوردهای نوین در حوزه IT و همچنین افزایش تولید هستیم و از فعالان و مشارکت کنندگان این عرصه برای همیاری‌شان تشکر می کنم.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به مبنای نمایشگاه اتوکام، گفت: اتوکام مطابق با تعریف اقتصاد مقاومتی است و باید در آن توانایی های بالقوه را شناسایی و برای آن برنامه ریزی کرد.

مسعود گلشیرازی، اتوماسیون محور بودن انقلاب صنعتی سوم، هوش تجاری و مصنوعی را مبنای انقلاب صنعتی چهارم دانست و افزود: در اقتصاد صنعتی برای گذر از وضعیت فعلی باید مواد لازم برای حضور مؤثر در بازار رقابتی را فراهم کرد و با عجین کردن ظرفیت های بالقوه دانشگاه، دانشگاهیان و صنعت می توانیم به اهدافمان برسیم.

وی راهکار همسو کردن دانشگاه، دانشگاهیان و صنعت را برگزاری این نوع نشست ها و رویدادها معرفی کرد و گفت: با این کار می توانیم روند خود را به سمت روال دانشی برده و کریدور علمی فناوری را ایجاد کنیم.

گلشیرازی با تاکید بر اهمیت توجه به موضوع اقتصاد دانش بنیان و ارتباط صنعت و دانش، تصریح کرد: در مسیر ساختارهای مدیریتی و دولت الکترونیک باید زیرساخت ها را فراهم کنیم که این امر یکی از مهمترین برنامه های اتاق بازرگانی است و از اقدامات صورت گرفته توافق با شهرک علمی تحقیقاتی و توجه به شرکت های دانش بنیان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان فناوری اطلاعات سال رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور