Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران از برگزاری یازدهمین نمایشگاه الکامپ و فن بازار مازندران خبر داد. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس رمدانی عصر امروز در جلسه هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران اظهار داشت: با دستور استاندار مازندران قرار شد نمایشگاه الکامپ مازندران به صورت همزمان با  نمایشگاه فن بازار استان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یازدهمین نمایشگاه الکامپ و فن بازار استان از 19 تا 22 آذر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران قائم‌شهر برگزار می‌شود، افزود: از تمامی اعضای هیئت مدیره و اعضای سازمان دعوت می‌کنیم تا در این نمایشگاه حضور یابند.

رمدانی ادامه داد: استانداری مازندران، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، پارک علم و فناوری و سایر دستگاه‌های اجرایی در برگزاری یازدهمین نمایشگاه الکامپ و فن بازار مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه به تمامی اعضای سازمان نصر استان برای حضور در یازدهمین نمایشگاه الکامپ و فن بازار استان تخفیف داده می‌شود، افزود: با هماهنگی نمایشگاه بین‌المللی مازندران قرار شد تا اعضای سازمان برای هر متر مربع 75 هزار تومان پرداخت کنند.

بررسی "جذابیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه کودک" در آخرین روز الکامپآسیاتک در الکامپ 98 از تلفن های Toll-Free رونمایی کردرونمایی از پلتفرم هوش مصنوعی CICAP در آخرین روز الکامپ

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران نیز از اجرای طرح بیستون در استان خبر داد و افزود: فاز نخست طرح تهیه و به سازمان نصر کشور ارسال شد.

کوروش بخشی کیادهی با اشاره به اهمیت همکاری تمامی اعضای هیئت مدیره سازمان نصر استان در اجرای مراحل مختلف طرح بیستون، افزود: لازم است تا همه کمیسیون‌ها به وظایف خود که در طرح مشخص شده‌است، عمل کنند.

در این نشست، با توجه به استعفای اصغری رئیس شورای انتظامی مازندران به دلیل بیماری، سهیل ملکی پس از رأی ‌گیری و اعلام نظر مثبت اعضای هیئت مدیره سازمان نصر استان به عنوان رئیس شورای انتظامی انتخاب شد.

انتهای پیام/ز

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود: مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 6088629

دیگر خبرها

  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • ببینید | تصاویری از سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسۀ دادگاه منافقین
  • ببینید | سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر