Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حسابداری خانم با سابقه فعالیت در شرکت پخش دارویی حداکثر محدوده سنی 30 سال حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی رشته تحصیلی: حسابداری حداقل تجربه کاری مورد نیاز : 3 سال افراد دارای سابقه کار در شرکت های پخش دارویی در اولویت قرار دارند اهم شرح وظایف

 

انجام امور مربوط به محاسبات و پرداخت حقوق و مساعده کارکنان و محاسبه و تنظیم لیست های بیمه و مالیات متعلقه رسیدگی و کنترل لیست پرداخت جمعی از قبیل حقوق و دستمزد ، مساعده ، عیدی و پاداش دریافت صورتحساب های بانکی و کنترل آنها از نظر صحت مندرجات و تهیه و تنظیم گزارش از مغایرت های احتمالی انجام اقدامات لازم در خصوص صدور کلیه اسناد حسابداری نظارت بر کنترل روزانه نقدینگی شرکت در بانک ها و وصولی ها و پرداخت های آنها نظارت بر کنترل و تایید صورتحساب های تنخواه گردان در اختیار کارکنان و صدور اسناد مربوطه رسیدگی و بررسی اسناد و مدارک مالی قبل از ثبت در دفاتر رسیدگی و کنترل سند های صادره در رابطه با خرید های تدارکات ،گزارش بانک ، دارایی ها ، بدهی هی ،پیش پرداخت ها و غیره ثبت اسناد در سیستم مکانیزه حسابداری مالی و بایگانی آن ها تهیه دیسکت بیمه جهت ارسال به تامین اجتماعی به همراه لیست بیمه توضیحات:

 

میزان حقوق و مزایا با توجه به رزومه متقاضی تعیین میگردد ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه از 8:30 الی 17:15 توجه : افرادی که محل سکونتشان نزدیک به دفتر مرکزی شرکت می باشد در اولویت بررسی قرار دارند متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل یا شماره واتس اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
توجه:حتما سمت شغلی در موضوع ایمیل(subject) ذکر شود موبایل 09355566250 واتساپ 09355566250  resume@mpt.ir آدرس: محدوده دفتر مرکزی : خیابان طالقانی

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، حسین نجف زاده افزود: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

او افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • معادله تورمی بازدهی سهام
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است