Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناپولی دو بار از رقیبش پیش افتاد، اما هر دو بار را شاگردان گاسپرینی جبران کردند. گل دوم آتالانتا جنجال زیادی به پا کرد. بازیکنان ناپولی معتقد بودند که پیش از آن خطای پنالتی روی بازیکنان ناپولی رخ داده و داور آن را نادیده گرفته، اما با بررسی وار، داور تصمیم به پذیرش گل آتالانتا گرفت. این تصمیم موجب شد کارلو آنچلوتی و دستیارش اعتراض های زیادی انجام دهند و هر دو از کنار زمین اخراج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری - در ادامه هفته دهم سری آ، دو تیم ناپولی و آتالانتا به مصاف یکدیگر رفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی: چهارشنبه، 8 آبان 1398، 30 اکتبر 2019

تورنمنت: سری آ - هفته دهم

ورزشگاه: استادیوم سن پائولو (ناپل)

داور: پیرو جاکوملی

گلزنان: نیکولا ماکسیموویچ (16) و آرکادیوش میلیک (71) برای ناپولی - رمو فرئولر (41) و یوزیپ ایلیچیچ (86) برای آتالانتا

ترکیب دو تیم

 

شرح گل ها

ناپولی 1-0 آتالانتا | نیکولا ماکسیموویچ (16): کرنر ارسالی کایخون از جناح راست توسط بازیکنان آتالانتا دفع شد و در یک کش و قوس باز هم توپ در اختیار بازیکنان ناپولی قرار گرفت و در اختیار کایخون قرار گرفت، تا ارسال وی با ضربه سر نیکولا ماکسیموویچ به گل اول بازی بدل شود.

ناپولی 1-1 آتالانتا | رمو فرئولر (41): پاسکاری های پر تعداد بازیکنان آتالانتا در میانه میدان با حرکت زیبای پولیشیچ و رافائل تولوی، توپ در موقعیتی تک به تک در اختیار رمو فرئولر قرار گرفت و وی نیز با یک ضربه نرم توپ را از بین پاهای مرت به گل مساوی بدل کرد.

ناپولی 2-1 آتالانتا | آرکادیوش میلیک (71): اشتباه بازیکنان آتالانتا در میانه زمین، موجب شد فابیان رویز توپ را از حریف بگیرد و با یک پاس در عمق آرکادیوش میلیک را با دروازه بان تک به تک کرد و وی با دریبل دروازه بان دروازه خالی را گشود.

ناپولی 2-2 آتالانتا | یوزیپ ایلیچیچ (86): پاس در عمق رافائل تولوی، یوزیپ ایلیچیچ را با دروازه بان تک به تک کرد و وی نیز به راحتی و با یک بغل پای ساده گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند.

خلاصه بازی

اضافه خواهد شد...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد