Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@14:34:51 GMT

شکست یاران مهدی‌خانی در جام حذفی کرواسی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۹۱۹۷

شکست یاران مهدی‌خانی در جام حذفی کرواسی

مهاجم ایرانی واراژدین در جریان شکست تیمش برابر ری‌یکا حضور تعویضی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کرواسی، تیم واراژدین که محمدمهدی مهدی‌خانی را برخلاف سه بازی گذشته‌اش جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲ چهارشنبه شب در ورزشگاه وارتکس به مصاف تیم ری‌یکا رفت.

 

یاران مهدی‌خانی که در دیدار اخیرشان در لیگ یک کرواسی شکست خورده بودند، امشب نیز نتوانستند برابر ری‌یکا نتیجه بگیرند و با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شدند تا از رقابت‌های جام حذفی کنار بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدمهدی مهدی‌خانی، مهاجم ایرانی واراژدین که طی سه هفته اخیر لیگ یک کرواسی حضور ثابت در ترکیب داشت، در بازی با ری‌یکا با تصمیم لوکا بوناچیچ به‌عنوان سومین بازیکن تعویضی از دقیقه ۷۵ به زمین رفت.

مهدی مهدی خانی کرواسی واراژدین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی مهدی خانی کرواسی واراژدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آزادی که در ابتدای فصل و با حضور سید مهدی رحمتی از تیم فوتبال آلومینیوم راهی نساجی شده بود، توانست آمار خوبی را در نیم فصل اول از خود در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به جای بگذارد.

آزادی تاکنون ۲۲ بازی برای نساجی در لیگ برتر به میدان رفته و توانسته ۴ گل به ثمر برساند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با انجام ۶ بازی آمار خوب ۴ گل زده را از خود به ثبت رساند تا در مجموع در این فصل برای نساجی ۸ بار گلزنی کرده باشد.

آزادی با حضور ساکت الهامی، نتوانسته روزهای خوب خود را در نیم فصل اول تکرار کند و با اینکه در اکثر دیدارهای تیمش به عنوان بازیکن ثابت در زمین حضور داشت، در دو دیدار اخیر برابر سپاهان و ذوب آهن به دلیل عملکرد ضعیف نتوانست تا انتهای بازی در زمین حضور داشته باشد.

آخرین گل آزادی به دیدار برابر پیکان در هفته شانزدهم بر می‌گردد و در سال جدید او موفق به گلزنی برای تیمش نشده است. آزادی حتی در نیم فصل به تیم پرسپولیس هم پیشنهاد شده بود و در بازی امروز تیمش برابر سرخ‌پوشان تهرانی او امیدوار است تا درخشش خوبی را داشته باشد و به ناکامی‌های خود پایان دهد.

کد خبر 6097930

دیگر خبرها

  • جعفری: تراکتور باید در جام حذفی قهرمان شود
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود