Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسونری در خانه مقابل تیم رتبه نوزدهم سری آ قرار می گیرد. پس از این دیدار، میلان برنامه بسیار سختی دارد و به ترتیب باید با لاتزیو، یوونتوس و ناپولی بازی کند.

طرفداری- در یکی از بازی های هفته دهم سری آ، اسپال میهمان میلان است:

مشخصات بازی 5شنبه؛ 9 آبان 1398 - 31 اکتبر 2019 ساعت 23:30 به وقت ایران هفته دهم سری آ - فصل 2019/20 ورزشگاه سن سیرو داور: مارکو پیچینینی

ترکیب احتمالی دو تیم

ریکاردو رودریگز، مهم ترین مصدوم میلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
انتظار می رود کالدارا و بوناونتورا برای این بازی آماده شوند. فارس، دی الساندرو و دی فرانچسکو، مهم ترین مصدومان اسپال هستند. نکات آماری بازی از زمان بازگشت اسپال به سری آ، میلان هر 4 بازی خود مقابل این تیم را برده است. اسپال 5 بازی اخیر خارج از خانه خود در سری آ را باخته است. اسپال در 4 بازی اخیر خارج از خانه خود در سری آ موفق به گلزنی نشده است. میلان در 5 مورد از 6 بازی اخیر خود در سری آ، حداقل 2 گل را دریافت کرده است. پیش بینی از نگاه هواسکورد

میلان 2-1 اسپال

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ۲۵ ساله آمریکایی پس از پیوستن به روسونری در تابستان گذشته با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو در این تیم درخشیده و بلافاصله به عضوی اصلی از تیم استفانو پیولی تبدیل شده است. او در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

حضور پولیشیچ در فصل آینده میلان هم قطعی است و رشد او در ایتالیا خبر خوبی برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد بود که خود را برای جام جهانی در سال ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

او در مصاحبه با ESPN در مورد عملکرد خوبش در سری A گفت: «فکر می‌کنم اینجا خیلی رشد کرده‌ام، در واقع از شدت سختی بسیاری از بازی‌های این لیگ شگفت‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم این یک آزمون عالی برای من بود، اما موفقیتم فقط به تعداد فرصت‌هایی که من رسید بستگی داشت. من زمان زیادی را در زمین داشتم تا نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، و همچنین گاهی اوقات به من نقش‌های خلاقانه و آزادی زیادی داده شده است. بخش بزرگی از دست‌آوردم هم به خودباوری و اعتماد به‌نفسم مربوط بوده است.»

سپس از پولیشیچ در مورد سخت‌ترین چیز برای سازگاری در ایتالیا پرسیدند و او گفت: «زبان همیشه سخت‌ترین بخش است. من در گذشته آشنایی خاصی با ایتالیایی نداشتم و حضور در میلان و ارتباط با دیگران برایم یک چالش بود و هنوز هم در برخی جملات مشکل دارم.»

دیگر خبرها

  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • گرمای طاقت فرسا در نوار غزه
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم