Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیل مارلند در یک اقدام جالب به بررسی جدول لیگ برتر بدون استقاده از "وار" پرداخته است.

طرفداری- همانطور که می دانید سیستم کمک داور ویدئویی مدت زیادی نیست که وارد فوتبال انگلستان شده، در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم که چه اتفاقی رخ می داد اگر این فصل هم خبری از "وار" نبود.

سایت sportbible.com به بررسی موضوعی که عنوان شد پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1-لیورپول 2-منچسترسیتی 3-لسترسیتی 4-چلسی 5-آرسنال 6-وولورهمپتون 7-وستهام 8-منچستریونایتد 9-شفلیدیونایتد 10-آستون ویلا 11-بورنموث 12-برنلی 13-برایتون 14-کریستال پالاس 15-تاتنهام 16-اورتون 17-نیوکاسل  18-نوریچ سیتی 19-واتفورد 20-ساوتهمپتون

 

 

هر طوری که حساب کنیم بین دو تیم بالانشین لیگ هیچ گونه جابجایی رتبه صورت نمی گرفت، تنها می توان گفت که بدون وجود وار منچسترسیتی اکنون با اضافه کردن دو امتیازی که در برابر تاتنهام از دست داد اکنون در فاصله کمتری از لیورپول قرار می گرفت، در هر صورت لیورپول با کسب همان 28 امتیاز صدرنشین لیگ جزیره می ماند.

اولین تغییری که در تاپ فور شاهد آن هستیم تغییر جایگاه لستر سیتی و چلسی خواهد بود، بدون شک بیش ترین سود از "وار" را در بین تیم های لیگ، کریستال پالاس برده است، شاگردان روی هاجسون اگر "وار" در کار نبود اکنون در جایگاه چهاردهم جدول به سر می بردند، اما به لطف حضور این تکنولوژی در دنیای فوتبال اکنون خود را در رده ششم جدول لیگ برتر می بینند. وولورهمپتون با توجه به تصمیمات داوری زیادی که "وار" علیه آن ها اعلام کرده از تیم هایی است که بیش ترین ضرر را از وجود تکنولوژی جدید فوتبال کرده است.

بدون وجود "وار" احتمالاً وضعیت تاتنهام از این هم بدتر می شد، فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بدون این تکنولوژی در رده پانزدهم جدول به سر می برد. ترکیب سه تیم آخر جدول دست نخورده می ماند، تنها اتفاقی که می افتاد این بود که ساوتهمپتون به پایین ترین رتبه ممکن سقوط می کرد و نورویچ و واتفورد هر کدام یک پله بالا می آمدند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!

دیوید مویس به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت. 

طرفداری | صحبت‌های دیوید مویس در حواشی درگیری محمد صلاح با یورگن کلوپ گم شد. 

ورزشگاه لندن شاهد تساوی 2-2 وست‌هم و لیورپول بود تا قرمزهای آنفیلد از کورس قهرمانی خارج شوند. در هفته‌ای که چکش‌ها با اخبار تغییر مربی مواجه شده‌اند، دیوید مویس با این تساوی در رتبه هشتم ماندگار شد. مویس و وست‌هم بیش از هر تیمی مقابل لیورپولِ یورگن کلوپ بازنده بوده‌اند. به همین دلیل، سرمربی اسکاتلندی از این که کلوپ لیگ برتر را ترک می‌کند به شوخی ابراز خوشحالی کرد و البته در ادامه به تمجید از او پرداخت. مویس پس از بازی در مورد کلوپ گفت:

خوشحالم که کلوپ می‌رود. لعنتی [جثه‌اش] خیلی بزرگ است و دندان‌هایش خیلی برق می‌زند. او برای لیورپول بسیار عالی بود. آنجا مثل یک «بابا» بود و توانست به خوبی یک باشگاه بزرگ را مدیریت کند، اتفاقی که گاهی خیلی راحت نیست. لیگ برتر مربی‌های مختلفی از جا‌های متفاوتی وارد می‌کند. بعضی‌ها خیلی زود می‌روند. بعضی‌ها هم الگو می‌شوند، مثل سر الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو. عجله کن یورگن، از لیورپول برو! 

 طی 14 بازی مقابل یورگن کلوپ در لیگ برتر، دیوید مویس با هدایت وست‌هم و ساندرلند تنها یک بار به برتری دست یافت. آن پیروزی در جریان نیم‌فصل اول 22-2021 رقم خورد، جایی که چکش‌ها با برتری 3-2 فصل درخشان را ادامه دادند. 

اولین دیدار یورگن کلوپ و دیوید مویس در سال 2016

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)