Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:44:03 GMT

رودریگو: اصلا انتظار چنین شروعی را نداشتم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۹۵۶۰

رودریگو: اصلا انتظار چنین شروعی را نداشتم

رودریگو گوئس یکی از ستاره های دیدار امشب رئال برابر لگانس بود و موفق به زدن گل اول کهکشانی ها شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب توانست با 5 گل بر لگانس پیروز شود و اولین گلباران فصل خود را جشن بگیرد. مسیر پیروزی را رودریگو گوئس با گل دقیقه 7 خود هموار کرد. ستاره برزیلی برای دومین بازی متوالی در ترکیب ثابت رئال قرار گرفته بود و 90 دقیقه در میدان ماند و یک بازی فوق العاده را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رودریگوی 18 ساله که به نظر حالا دیگر به یک بازیکن فیکس در ایده های زیدان تبدیل شده، در پایان بازی گفت:« واقعیت این است که به خاطر این اتفاقات مثبتی که برایم رخ داده، بسیار خوشحالم. همه چیز خیلی سریع پیش می رود و واقعا انتظارش را نداشتم. خیلی خیلی خوشحالم. فکر می کنم شایسته چنین برد پرگلی بودیم. برابر تیمی خوب و باکیفیت یک بازی راحت و روان را ارائه دادیم و توانستیم شکستش دهیم.»

 

رودریگو ادامه داد:« برایم فرقی نمی کند بال چپ باشم یا راست. امشب از راست شروع کردم و سپس جای خودم را با هازارد عوض کردم. هر جا باشم سعی می کنم از بازی خودم لذت ببرم. امشب خانواده ام در ورزشگاه بودند و همه چیز هم عالی پیش رفت.»

 

بنزما:« کریم یک فوتبالیست فوق العاده است و به ما اطمینان بالایی در حمله می بخشد. بازی کنار او کارها را برای تان ساده می کند.»

کریم بنزما رئال مادرید رودریگو گوئس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم بنزما رئال مادرید رودریگو گوئس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!

به گزارش "ورزش سه"، رفتار و حرکات آرنه اسلوت بعد از برد پرگل در دیداری از چارچوب هفته سی و دوم اردویژه به نوعی جدایی او از فاینورد در پایان فصل را تایید کرد.

در بازی امشب فاینورد آنها در خانه میزبان زوله رده دوازدهمی بودند. جشنواره گل شاگردان اسلوت از همان نیمه اول آغاز شد و آنها موفق شدند با دو گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم به پیروزی ۵-۰ برسند.

پس از سوت پایان بازی، هواداران در ورزشگاه یک‌صدا شعار «به احترام آرنه برخیزید» را در ورزشگاه طنین‌انداز کردند و همزمان از جای‌شان برخواستند. اسلوت که از این تشویق و جو استادیوم شگفت‌زده شده بود به مقابل جایگاه تماشاگران رفت و با دست تکان دادن و ابراز محبت با آنها خداحافظی کرد.

این اتفاق گمانه‌زنی‌ها درباره حضور اسلوت بر روی نیمکت لیورپول در فصل بعد را تقویت می‌کند. قرمزها پس از اعلام جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل، به سراغ چند گزینه رفتند و پس از ناکامی در جذب آنها، با آرنه اسلوت به توافق رسیده‌اند. سرمربی کنونی فاینورد قرار است پس از پایان فصل به آنفیلد برود و جانشین کلوپ شود.

او پس از دیدار امشب و خداحافظی با تماشاگران، به خبرنگار ESPN گفت:«امشب خیلی خاص بود. هواداران فوق‌العاده بودند و جو باورنکردنی‌ای ساخته بودند. در سه سالی که اینجا بوده‌ام همیشه این قدردانی و لطف آنها را احساس کرده‌ام.»

دیگر خبرها

  • پایان داستان امباپه و پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • بلانکو: خیلی خوشحالم، برای تیمم خوشحالم / فیلم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید