Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال بردلی بیل و جیمز هاردن را هاردن برد تا تیمش برنده شود. کسب 59 امتیاز از سوی جیمز هاردن پاسخی بود برای 46 امتیاز بردلی بیل!

طرفداری- از سری رقابت های بسکتبال NBA، تیم های واشنگتن ویزاردز و هیوستون راکتس به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و پر امتیاز با نتیجه 158-159 به سود هیوستون به پایان رسید.

گزارش بازی

 

دو تیم از همان کوارتر نخست نمایش نزدیکی را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار دفاعی دو تیم در طول مسابقه چندان جالب نبود و در تمامی کوارتر ها بالای 65 امتیاز میان دو تیم رد و بدل شد. در کوارتر نخست این دیدار، بازی بسیار نزدیک دنبال شد اما این هیوستون بود که موفق شد 35-34 پیروز شود. با شروع کوارتر دوم، ویزاردز به خود آمد و توانست اختلاف ایجاد شده را جبران کرده و حتی 1 امتیاز هم پیش بیفتد. درخشش بردلی بیل در کنار هاشیمورای ژاپنی در ثبت این نتیجه بی تاثیر نبود. نیمه نخست با نتیجه 76-77 به سود ویزاردز به پایان رسید.

ویزاردز کوارتر سوم را هم با درخشش بیل طوفانی آغاز کرد. شاید اگر جیمز هاردن در هیوستون نبود این تیم نمی توانست در این کوارتر این فشار را تحمل کرد و فقط با 5 امتیاز کمتر مقابل ویزاردز بازنده شود. این کوارتر با نتیجه 40-35 به سود ویزاردز به پایان رسید. با شروع کوارتر پایانی، نمایش عجیب و غریب جیمز هاردن هم شروع شد. آقای ریش به زیبایی هرچه تمام تر با همکاری راسل وستبروک و اریک گوردون موفق شد در این کوارتر 17 امتیاز به دست بیاورد و چندین پاس منجر به امتیاز را هم به ثبت برساند. در ثانیه های پایانی، تقابل حساس دو تیم با نتیجه تساوی دنبال می شد اما این هیوستون بود که توسط جیمز هاردن صاحب دو پرتاب پنالتی شد و این بازیکن یکی از این پرتاب هارا به گل تبدیل کرد و شاگردان مایک دی آنتونی را به پیروزی رساند.

جیمز هاردن، با کسب 59 امتیاز، 9 ریباند و 3 پاس منجر به امتیاز، نمایش دیوانه کننده ای از خود ارائه کرد. راسل وستبروک هم موفق به ثبت تریپل دابل شد و 17 امتیاز، 12 پاس منجر به امتیاز و 10 ریباند ثبت کرد. بردلی بیل هم در زمین ویزاردز موفق به کسب 46 امتیاز، 6 ریباند و 8 پاس منجر به امتیاز شد. هاشیمورای ژاپنی هم در این دیدار 23 امتیاز و 5 ریباند را ثبت کرد.

آمار بازی

تیم

پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ ربایی ترن اور واشنگتن ویزاردز 62.6% 55.6% 82.8% 40 31 4 6 19 هیوستون 53.4% 42.6 78.8% 44 34 4 10 13

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر

در جام جهانی تیراندازی باکو بانوان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر به مصاف رقبای خود رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چهارمین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ 10 متر بانوان، فاطمه امینی با امتیاز 629.8 در جایگاه نوزدهم ایستاد.

نجمه خدمتی نیز امتیاز 629.5 را ثبت کرد و در رده بیست و سوم قرار گرفت و شرمینه چهل‌امیرانی امتیاز 628.1 را کسب کرد.

جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده (+عکس)
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • دومین روز از مذاکرات آتش‌بس در غزه بی‌نتیجه پایان یافت
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است