Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی پرسپولیس بعد از مدت ها دوری از تمرینات روز شنبه با یک تکل خشن مورد استقبال قرار گرفت البته این تکل باعث میخ کوب شدن پرسپولیسی ها از ترس مصدومیت نیز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هافبک عراقی پرسپولیس بعد از مدت ها دوری از تمرینات در تصویری که بسیاری از رسانه ها به آن نپرداختند، خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین روز حضور هافبک عراقی برای تمرینات بازی امروز مقابل ماشین سازی تبریز، بشار رسن با یک تکل خشن مورد استقبال قرار گرفت البته این تکل باعث میخ کوب شدن پرسپولیسی ها از ترس مصدومیت نیز شد.

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر یک بازی تدارکاتی با تیمی از لیگ دسته دوم به نام اترک بجنورد برای آن بازیکنانی که در هفته هشتم به میدان نرفتند در نظر گرفت.

بشار رسن در این بازی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و در اواسط بازی با یک تکل خشن از سوی بازیکن حریف دچار مصدومیت شد. در زمین لغزنده و خیس ورزشگاه شهید کاظمی، بشار در یک صحنه در میانه زمین در حال حرکت بود که بازیکن اترک یک تکل از پشت روی پای او زد و باعث شد بشار دقایقی را روی زمین دراز کشیده و در نهایت با کمک دیگر بازیکنان به میدان برگردد.

کالدرون، هافبک عراقی را که 10 روز از تمرینات تیم دور بود را به سختی در بین 11 نفر اصلی بازی برابر ماشین سازی قرار خواهد داد و این تکل می توانست برای پرسپولیس بسیار گران تمام شود. به هرحال خالق و سازنده صحنه‌ ترسناکی که‌ ستاره‌ها را میخ‌کوب کرد، کسی نبود جز شخص کالدرون که بشار را نیامده در یک هوای بارانی بازی داد!

بیشتر بخوانید: شرایط بازیکنان پیکان مناسب است/ با همه قوا مقابل پرسپولیس قرار خواهیم گرفت/ بازی کردن در ورزشگاه خالی لذتی ندارد دوندگی و پشتکار پرسپولیس در نیمه دوم جواب داد/ درباره پنالتی قضاوت نمی‌کنم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس زمین برنا تکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟